Τη δέσμευση της Bayer για καινοτομία, αλλά και την αξία ενός νέου καναλιού προώθησης, των e-Retail Media, ήρθε να υπογραμμίσει η διάκριση της εταιρείας στα βραβεία Best In Pharmacy Awards 2020”.

Η ομάδα Marketing της Bayer, απέσπασε το Bronze βραβείο στην κατηγορία Καλύτερη προωθητική ενέργεια εντός φαρμακείου για την αποτελεσματική προώθηση προϊόντων των brands Bepanthol και Priorin εντός ηλεκτρονικών φαρμακείων του δικτύου Health & Beauty Retail Media του Project AgoraCommerce.

Τα αποτελέσματα της ενέργειας ήταν εξαιρετικά θετικά, ξεπερνώντας κατά πολύ τους αρχικούς στόχους. Συγκεκριμένα το μέσο conversion rate ανήλθε σε 12,58% (έναντι στόχου 3,5%) και το μέσο ROAS σε 554% (έναντι στόχου 200%).

Η ομάδα της Bayer είχε τη δυνατότητα για άμεση παρακολούθηση των KPIs μέσω Online Dashboard, αλλά και την προσαρμογή της στόχευσης υπό την καθοδήγηση της εξειδικευμένης ομάδας του Project Agora.

Τα βραβείο παρέλαβε η κα Λίλα Πραπίδη, Digital Manager της Bayer Ελλάς, η οποία δήλωσε σχετικά: «Η επιβράβευση αυτής της καινοτόμου προωθητικής ενέργειας εντός των ηλεκτρονικών φαρμακείων είναι ιδιαιτέρως τιμητική για εμάς και αποτελεί την κινητήριο δύναμη προκειμένου να συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε τις βέλτιστες πρακτικές και να επενδύουμε στην καινοτομία τόσο των προϊόντων μας, όσο και των εργαλείων marketing και ενημέρωσης των καταναλωτών. Πιστεύουμε ότι η νέα υπηρεσία Project Agora Commerce φέρνει τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την ανάπτυξη των e-Retail Media στον κλάδο μας και καθιστά την επένδυση μας ανταποδοτική».

Ο Πάνος Κάπρος, Product Manager του Project Agora Commerce, σχολίασε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που βοηθούμε τη Bayer να πετύχει τους στόχους της και  ενθουσιασμένοι με τα αποτελέσματα της προωθητικής ενέργειας.

Από την πλευρά μας, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε το Project AgoraCommerce με στόχο την ανάδειξη της αξίας των Retail Media και την βελτίωση της αποτελεσματικότητας για τους συνεργάτες μας».

Μάθετε περισσότερα: