Ένα νέο βραβείο και σειρά μετασχηματισμών ανακοίνωσε η διοργάνωση του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών για το 2022. Από τη νέα χρονιά, εισάγεται μια νέα διάκριση, το Creative B2B Lion, που θα απονέμεται σε καμπάνιες που έχουν να επιδείξουν τόσο δημιουργικότητα όσο και αποτελεσματικότητα στη διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται σε επιχειρήσεις.

Με τον αριθμό των βραβεύσεων σε έργα στο κομμάτι του B2B να κινείται ανοδικά, οι διοργανωτές θεώρησαν ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να παρουσιάσουν τον νέο τίτλο, απόφαση που βρίσκεται υπό συζήτηση ήδη από το 2013. Παράλληλα, ο θεσμός εξελίσσει το Creative eCommerce Lion ώστε να αναγνωρίζει online και offline εμπόριο, λύσεις πληρωμών και συναλλαγές. Η νέα κατηγορία Creative Commerce Lion είναι ευρύτερη, αποτυπώνοντας την αύξηση των υποψηφιοτήτων που σχετίζονται με το εμπόριο.

Ο Simon Cook, Managing Director του Φεστιβάλ, σημείωσε: «Παρατηρήθηκε μια αξιοσημείωτη μετατόπιση αυτή τη χρονιά, καθώς οι υποψηφιότητες που σχετίζονται με το εμπόριο αυξήθηκαν κατά 18%». Αλλαγές και στο Media Lion, το οποίο πλέον θα καθιστά σαφές ότι θα επιβραβεύονται οι δημιουργικές ιδέες, σε συνδυασμό με updates σε όλες τις κατηγορίες οι οποίες θα «ενισχύουν την επικέντρωση στην ανάδειξη media ιδεών και δημιουργικότητας».

(Πηγή: Campaign)