Σειρά βραβείων απέσπασε το Shopper Activation του Sales Promotion Center για το Philadelphia, καθώς διακρίθηκε στα Marketing Excellence Awards 2020 στις Κάννες, Sales Excellence Awards 2020 και Event Awards 2020. Συγκεκριμένα, το Sales Promotion Center για λογαριασμό της Mondelez Hellas και το brand Philadelphia, σχεδίασε και υλοποίησε ένα διαδραστικό shopper activation, στα τέλη του 2019.

Το ολιστικό customer journey ξεκινούσε με ένα branded van στην είσοδο του καταστήματος, το οποίο υποδεχόταν τους καταναλωτές προσφέροντας προτάσεις πρωινού. Στο εσωτερικό, pop visibility elements και προβολές Philadelphia, τοποθετήθηκαν σε στρατηγικά σημεία, με προϊόντα που χρησιμοποιούνται στο πρωινό. Η ενέργεια κορυφωνόταν σε ένα ειδικά διαμορφωμένο stage, όπου ο σεφ Γιάννης Αποστολάκης προσκαλούσε τους καταναλωτές να δοκιμάσουν προτάσεις πρωϊνού με Philadelphia και υλικά που είχαν συναντήσει ή ακόμη και αγοράσει κατά το «ταξίδι» τους. Παράλληλα, τους παρότρυνε να παρασκευάσουν οι ίδιοι τις συνταγές, πετυχαίνοντας έτσι ένα unique customer experience.