Τα Corporate Affairs Excellence Awards βρίσκονται στην 5η διοργάνωσή τους και σκοπό έχουν την ανάδειξη του ρόλου της Εταιρικής Επικοινωνίας και τη διάχυση των καλών πρακτικών. Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς στάθηκε η απονομή τιμητικής διάκρισης στη Ρίτα Μαλικούτη, ιστορικό στέλεχος του χώρου της Εταιρικής Επικοινωνίας, για τη διαχρονική προσφορά της στον κλάδο. Επίσης, ο Πρόεδρος της Δ.Ε. του ΤΕΥΠ, Βασίλης Λώλας, επεφύλαξε στους συμμετέχοντες μια είδηση που επιβεβαιώνει τη δέσμευση του Τομέα στην προαγωγή του discipline. Όπως είπε, το ΤΕΥΠ ετοιμάζεται να λανσάρει μία νέα, online πλατφόρμα mentoring, το «The mentoring circle-Collaborative Network for PR Pros».

Η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των βραβείων, Έλλη Παναγιωτοπούλου, τόνισε την αξία όλων των συμμετοχών στα βραβεία, ενώ ο νυν Πρόεδρος της ΕΕΔΕ Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, «αποχαιρέτησε» την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, καθώς αποχωρεί από την ηγεσία της με τη λήξη της τρέχουσας θητείας. Αξίζει να σημειωθεί η ιδιαίτερη αναφορά που έγινε στους συνεργάτες επικοινωνίας των εταιρειών στα έργα που διακρίθηκαν. Αναλυτικά, τα βραβεία έχουν ως εξής (σε παρένθεση τίτλος έργου και συνεργάτης επικοινωνίας, όπου αναφέρεται):
Εταιρική Επικοινωνία: Eurobank (εταιρική καμπάνια-Tribe), Vodafone (Ενδυνάμωση της γυναίκας στη Vodafone), Wind Hellas (Ερχόμαστε κοντά).
Κοινωνική Διαμεσολάβηση και Συμμέτoχοι: Abbvie (Πιάσε το μολύβι-Phocus), Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (Πρωτοβουλία κατά της εμπορίας ανθρώπων), ΙΕΛΚΑ (Νοιαζόμαστε σήμερα, ζούμε καλύτερα αύριο).
Εσωτερική Επικοινωνία: Cosmote (The Grand Cosmotel-Amuse), Metro AEBE (Δρομικό κίνημα εργαζομένων Metro AEBE-Sprint), Wind Hellas (Wind Newsblog).
Έμμεση Επικοινωνία προϊόντων ή υπηρεσιών: Αθηναϊκή Ζυθοποιία (Αναβίωση πατρινής μπύρας Μάμος-Touchpoint Strategies), Nespresso Hellas (ατελιέ Nespresso-Weber Shandwick), Sandoz Novartis (Η ισορροπία ξεκινά από μέσα μας).
Καλύτερη χρήση Social Media: Abbvie (Πιάσε το μολύβι-Phocus), Metro AEBE (Metro talent challenge-Redirect), Wind Hellas ([email protected] Effect).
Σχέσεις με ΜΜΕ: ΔΕΗ Ανανεώσιμες (Η ενέργεια είναι στη φύση μας-Pitch PR), Wind Hellas (Press trip για το δίκτυο οπτικών ινών στην Καλαμάτα).
Επικοινωνιακή διαχείριση θεμάτων ή κρίσεων: Spanopoulos Group (Σαρωνικός SOS-Out of The Box).
Πρόγραμμα/δράση ΕΚΕ: ΑΒ Βασιλόπουλος (ΑΒητάρι της Αγάπης-Aea Relate), Coca-Cola 3E (Youth Empowered), Μασούτης (Μαζί, όπου υπάρχει ανάγκη), Ελαϊς Unilever Hellas (Κοινωνικό Πλυντήριο Skip στη Μάνδρα Αττικής-Solid Relations), Eurobank (EGG), Vodafone (Ίδρυμα Vodafone-Grey/Tribe).
Διευρυμένη ή πολυκαναλική εταιρική επικοινωνία: ΑΒ Βασιλόπουλος (Χριστουγεννιάτικη καμπάνια-Spot JWT), Cosmote (Cosmote Hackathon), Public (Το παιχνίδι αλλιώς), Wind (Ερχόμαστε κοντά).

Ειδικές Διακρίσεις
Καλύτερη χρήση Δεικτών Επίδοσης (KPIs):
Public (Δημιουργούμε, εξελισσόμαστε, κάνουμε τη διαφορά), Eurobank (EGG).
Καινοτομία στην Επικοινωνία: Abbvie (Πιάσε το μολύβι-Phocus), Micrososft Hellas (25 χρόνια Microsoft-Asset Ogilvy Public Relations), Nespresso (Nespresso Recycle-Weber Shandwick), Novartis (New Horizons-Weber Shandwick), Roche Hellas (το ταξίδι της ροζ βαλίτσας-Pitch PR).
Έρευνα & Προγραμματισμός: Coca-Cola 3E (Youth Empowered), Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (Πρόσεξε τα πνευμόνια σου σαν τα μάτια σου-reputation Unique), ΙΕΛΚΑ (Νοιαζόμαστε σήμερα, ζούμε καλύτερα αύριο), Public (Το παιχνίδι αλλιώς), Eurobank (EGG), Vodafone (Ενδυνάμωση της γυναίκας στη Vodafone).

Αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του MarketingWeek.