…Βουντού όμως έχετε κάνει ποτέ; Α, μάλλον δεν το είχατε σκεφτεί, και τώρα που σας το είπα θα πιάσετε όλοι δουλειά με τις βελόνες! Το γκρουπ της BBDO στην Πορτογαλία πάντως, χάρισε στους ενδιαφερόμενους και τις βελόνες, για να βγάλουν το άχτι τους με την ησυχία τους! Έχοντας αποσπάσει πάρα πολλά βραβεία μέσα στη χρονιά και επί σειρά ετών, η εταιρεία επέσυρε το φθόνο πολλών ανταγωνιστών της και συστηματικά είχε να αντιμετωπίσει σχόλια, φήμες και απίθανες ιστορίες, κυρίως σε blogs. Αντί να καθίσει να σκάσει, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το γεγονός αυτό ως όχημα για να διαφημίσει το ταλέντο της.

Μέσα από το μεγαλύτερο περιοδικό διαφήμισης της χώρας, μοίρασε κουκλάκια του CEO της, Joao Wengorovius, μαζί με πραγματικές βελόνες, προσκαλώντας όποιον επιθυμούσε να του κάνει… βουντού! Το ίδιο μπορούσε να κάνει όποιος ήθελε και σε αντίστοιχο site. Λίγες μέρες μετά, κυκλοφόρησε viral βιντεάκι, όπου ο Joao Wengorovious κυκλοφορεί αμέριμνος μέσα στην εταιρεία και κάθε τόσο υφίσταται τις συνέπειες των βουντού που του κάνουν όσοι τον ζηλεύουν!

Η εταιρεία θέλησε να τονίσει ακριβώς πόσο πολύ αξιοζήλευτη είναι και μάλλον το πέτυχε, με περίπου 3.000 επισκέψεις στο site, όπου υπήρχε και… μετρητής ζήλιας! Δηλαδή, κάρφωνες μια βελονίτσα στο ομοίωμα του πορτογάλου CEO και ο μετρητής δίπλα σου έδειχνε πόσο πολύ τον ζηλεύεις, ανάλογα με το χτύπημα που κατάφερνες… Υπερβολικό; Ίσως. Ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι μιλάμε και για την Πορτογαλία, τα συνηθίζουν εκεί κάτι τέτοια. Προσωπικά πάντως μου άρεσε, όχι γιατί είμαι υπέρ τέτοιων διαβολικών μεθόδων, αλλά γιατί το βρήκα πολύ δημιουργικό, με χιούμορ και ακριβώς με τη δόση απενοχοποίησης του νικητή, που επιβεβαιώνει την ηγετική του θέση.

Ωστόσο, έχετε υπόψη -αν τυχόν σας έχουν μπει ιδέες- ότι μια μέρα μετά την έναρξη της καμπάνιας, ο Joao Wengorovious χρειάστηκε να πάει στο νοσοκομείο, με δυνατούς πόνους στην πλάτη… Στ’ αλήθεια… Λέτε να δουλεύει τελικά; Άουτς!