Τις κύριες τάσεις στον τρόπο που χρησιμοποιήθηκε το Viber, τo 2022, από τους Έλληνες χρήστες και τις εταιρείες στη χώρα μας, παρουσίασε η Rakuten Viber. Στην Ελλάδα, όπου το Viber διείσδυσε πέρυσι στο 91% των smartphones, ο αριθμός των μηνυμάτων που στάλθηκαν αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση με αλλαγή προτίμησης από την κλήση στα μηνύματα. Ο αριθμός των συμμετεχόντων σε ομάδες επίσης αυξήθηκε κατά 11% σε ετήσια βάση.

Επιπλέον, παρατηρήθηκε αύξηση 32% στον αριθμό των καναλιών και κοινοτήτων με τους χρήστες να παρακολουθούν στενά ανακοινώσεις, τελευταία νέα και ενημερώσεις από δημόσια πρόσωπα και οργανισμούς απευθείας στην εφαρμογή Viber. Επιπλέον, 71% των καταναλωτών θέλει να έχει εύκολη πρόσβαση στην επικοινωνία με μια επιχείρηση.

Το 2022, ο αριθμός των μέσων μηνιαίων impressions διαφημίσεων στο Viber έφτασε τα έξι δισ. παγκοσμίως, με 580 εκατ. από αυτά να εντοπίζονται στην Ελλάδα. Η εφαρμογή σημείωσε αύξηση 100% στον αριθμό των άμεσων διαφημιζόμενων στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων οι κλάδοι: Ταξίδια και Φιλοξενία (379%), Εφαρμογές για κινητά (214%), Ψυχαγωγία (208%) και Αυτοκίνητο (92%).