Η επανεκκίνηση της οικονομίας βρίσκει την Qivos να μετρά 12 νέα και υπό υλοποίηση Customer Loyalty Management έργα, ενισχύοντας τόσο την ηγετική της θέση στην Ελλάδα, όσο και τη διεθνή της παρουσία.

Η επανεκκίνηση της οικονομίας βρίσκει την Qivos να μετρά 12 νέα και υπό υλοποίηση Customer Loyalty Management έργα, ενισχύοντας τόσο την ηγετική της θέση στην Ελλάδα, όσο και τη διεθνή της παρουσία. Επιπλέον, ως επιστέγασμα της θετικής της πορείας, η εταιρεία απέσπασε 6 βραβεία στα Loyalty Awards 2020, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοσή της στον θεσμό.

Περισσότερα για την Qivos και το μυστικό της επιτυχίας της, τόσο εγχώρια όσο και διεθνώς, καθώς και για τον κλάδο του customer loyalty γενικότερα, μοιράστηκε με το MW ο Βαγγέλης Καραλής, ιδιοκτήτης και CEO της εταιρείας.

MW: Η Qivos δραστηριοποιείται με επιτυχία, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Από την εμπειρία σας, ποιες είναι οι προϋποθέσεις για τη διεθνή επιτυχία ενός marketing technology agency;

Βαγγέλης Καραλής: Αναπτύσσουμε δραστηριότητα σε τρεις γεωγραφικές περιοχές: Βαλκάνια, Ηνωμένο Βασίλειο και Μέση Ανατολή, με την υλοποίηση έργων συνολικά σε 8 χώρες. Σήμερα, η πλατφόρμα Qivos Cloud εξυπηρετεί πελάτες και καταναλωτές σε πολλαπλές γλώσσες, πολλαπλά νομίσματα και διαφορετικές αγορές με σημαντικές ιδιαιτερότητες, έχοντας θέσει τις βάσεις για διεθνή ανάπτυξη, με απτά αποτελέσματα. Πιστεύουμε, λοιπόν, ότι τόσο η τεχνολογία μας, όσο και η τεχνογνωσία μας, αποτελούν εξαγώγιμο προϊόν. Εκεί εστιάζουμε την προσοχή μας, ως βασική προϋπόθεση για την επιτυχή μας πορεία διεθνώς, επενδύοντας στη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας μας.

Πόσο βλέπετε να έχει εξελιχθεί το τελευταίο διάστημα η τεχνολογία στο customer loyalty; Ως Qivos, κατά πόσο επενδύετε σε αυτό το κομμάτι;

Η τεχνολογία παίζει σημαίνοντα ρόλο στην εξέλιξη των προγραμμάτων επιβράβευσης του καταναλωτή. Για αυτό και στην Qivos τα τελευταία 10 χρόνια επενδύουμε σταθερά, συστηματικά και με ενθουσιασμό στην ανάπτυξη του Qivos Cloud. Πρόκειται για μία εξειδικευμένη in-store πλατφόρμα μάρκετινγκ, η οποία επιτρέπει στους marketers να χτίσουν ελκυστικά προγράμματα επιβράβευσης.

Έτσι, με τη βοήθειά μας, συλλέγουν στοιχεία καταναλωτικής συμπεριφοράς, τα αναλύουν και επικοινωνούν προσωποποιημένα με τους πελάτες τους, επιτυγχάνοντας ουσιαστικά αποτελέσματα. Σε αυτή την εξειδίκευση επενδύουμε και αυτό θεωρούμε ως σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, όντας η μοναδική εταιρεία στον ελληνικό χώρο με αποκλειστικό αντικείμενο το customer loyalty management.

Στη φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards, η εταιρεία κατέγραψε την καλύτερη έως τώρα επίδοσή της στον θεσμό. Σε ποιους παράγοντες το αποδίδετε;

Φέτος επιλέξαμε να αναδείξουμε υποψηφιότητες έργων μας και από τη διεθνή αγορά. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που κερδίσαμε 6 βραβεία, για έργα σε 4 χώρες. Η καινοτομία και ο πλουραλισμός των προτάσεων που θέσαμε ενώπιον της κριτικής επιτροπής ήταν το βασικό στοιχείο της επιτυχίας.

Θεωρείτε ότι η κρίση που βιώνουμε, επηρέασε τον κλάδο των προγραμμάτων loyalty;

Κάθε αιφνίδια αλλαγή στο οικονομικό περιβάλλον, όπως αυτή που βιώνουμε λόγω των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, αφήνει σημάδια και στην καταναλωτική μας συμπεριφορά. Το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων ήταν μία απρόβλεπτη συνέπεια των μέτρων που ελήφθησαν και επηρέασε σχεδόν όλο το φάσμα της αγοράς. Σήμερα, οι καταναλωτές επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα, υπό νέες, πρωτόγνωρες για όλους μας συνθήκες, αναζητώντας λύσεις και διευκολύνσεις που η τεχνολογία γενικότερα και τα προγράμματα επιβράβευσης ειδικότερα μπορούν να προσφέρουν.

Είναι μία επέκταση του φαινομένου που ονομάζουμε «έξυπνες αγορές». Ο καταναλωτής εκμεταλλεύεται στοχευμένες προσφορές, αναζητά καλύτερες τιμές και ποιοτικότερη, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, η οποία πλέον πρέπει να περιλαμβάνει και πρακτικές εναρμονισμένες με τα έκτακτα μέτρα για την προστασία της υγείας όλων μας. Αν σε αυτά προσθέσετε την απότομη άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, τότε έχετε μια πληρέστερη εικόνα των αλλαγών, που δεν θα έλεγα ότι απλά επηρέασαν, αλλά ουσιαστικά οδηγούν τα προγράμματα loyalty στην επόμενη μέρα.

Ποια τάση πιστεύετε ότι θα επικρατήσει το επόμενο διάστημα στο customer loyalty;

Δεδομένης της νέας πραγματικότητας, το customer loyalty καλείται να συνεισφέρει ή και να πρωταγωνιστήσει στην εφαρμογή λύσεων που κάνουν πιο εύκολη, γρήγορη και αποτελεσματική τη σχέση του εμπόρου με τον καταναλωτή, φέροντας στο φυσικό κατάστημα πρακτικές από το ψηφιακό περιβάλλον. Κάτι το όποιο εξάλλου είναι μέσα στους στόχους, κάθε φορά που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης.

Παράλληλα, το real time και proximity marketing είναι δύο σχετιζόμενες τάσεις που θα συνεχίσουν να απασχολούν την αγορά του loyalty. Στην Qivos έχουμε ήδη υλοποιήσει επιτυχώς σχετικά έργα, με τη χρήση εργαλείων που μας επιτρέπουν να βλέπουμε με λεπτομέρεια το ταξίδι του καταναλωτή μέσα σε ένα φυσικό κατάστημα. Έτσι, του προσφέρουμε μία αναβαθμισμένη εμπειρία, εμπλουτισμένη με στοιχεία από το online περιβάλλον αγορών.