Η ΙΔΕΑ Η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Finish με πρωταγωνιστή τον Άκη Πετρετζίκη είναι η πρώτη ελληνική καμπάνια του brand και φέρει την «υπογραφή» της Valuecom. Την παραγωγή του σποτ ανέλαβε η Filmiki σε σκηνοθεσία Βαρδή Μαρινάκη.

Όπως επισημαίνει το brand, σήμερα, οι περισσότεροι καταναλωτές ξεπλένουν τα πιάτα πριν τα βάλουν στο πλυντήριο πιάτων με αποτέλεσμα να χάνονται άσκοπα, όπως τονίζεται, εκατοντάδες λίτρα νερού κάθε χρόνο. Στη νέα επικοινωνία λοιπόν, το Finish και ο σεφ Άκης Πετρετζίκης καλούν το κοινό να αλλάξει συνήθειες υιοθετώντας νέες καθημερινές τακτικές στο πλύσιμο των πιάτων, που μπορούν να μειώσουν σημαντικά την κατανάλωση νερού σε ένα νοικοκυριό.

Με κεντρικό μήνυμα το «Βάζουμε τέλος στο ξέβγαλμα των πιάτων και εξοικονομούμε πολύτιμο νερό», η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Finish αποτελεί μέρος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας της μάρκας «Το νερό είναι στα χέρια μας».