Μετά την περσινή της επιτυχία, η πρωτοβουλία life’s good.gr πραγματοποιείται και φέτος, σε συνεργασία με τον ΣΚΑΪ, με πληθώρα ενεργειών από τον Δεκέμβριο του 2014 μέχρι και τον Απρίλιο του 2015. Στο πλαίσιο αυτό, δύο φορές τον μήνα, θα δίνεται η ευκαιρία στους καταναλωτές να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς και να κερδίζουν προσκλήσεις για θεάματα και δραστηριότητες, όπως θεατρικές παραστάσεις, κινηματογραφικές πρεμιέρες, εκδρομές, σεμινάρια, ημερίδες, θεματικά πάρκα και εκδηλώσεις. Το Marketing Week συνομίλησε με την Τζώρτζια Σταυροπούλου, Corporate & Business Units Marketing Manager της LG Hellas, η οποία μας ενημέρωσε για την πρωτοβουλία life’s good.gr, και το πως αυτή αντικατοπτρίζει την ευρύτερη «Life is good» φιλοσοφία της εταιρείας.

Marketing Week: Τι είναι το «Life’s Good» και τι αντιπροσωπεύει για την LG;
Τζώρτζια Σταυροπούλου:
Φιλοσοφία της LG είναι το «Life is good» και για μας στην LG Hellas, η έννοια της ωραίας ζωής είναι μια κατεύθυνση, αλλά ταυτόχρονα και ένας προορισμός. Δεν είναι τα χρόνια της ζωής που μετράνε, αλλά η ζωή που ζούμε, οι εμπειρίες και τα βιώματα που συλλέγουμε. Mε αυτό το motto στοχεύουμε στο να δημιουργήσουμε μικρές απολαύσεις και αξέχαστες στιγμές που μας κάνουν να χαμογελάμε και να αισθανόμαστε ότι η ζωή είναι ωραία κάθε μέρα!

Με αυτή τη φιλοσοφία και με στόχο να προσφέρουμε όμορφες στιγμές σε πολλούς ανθρώπους μέσα από διαφορετικές δραστηριότητες, δημιουργήσαμε την πρωτοβουλία life’s good.gr, με σκοπό να προχωρήσουμε πέρα από την απλή ικανοποίηση των επιθυμιών των καταναλωτών μας και να ανοίξουμε νέους ορίζοντες, δημιουργώντας μαζί τους σχέσεις ζωής και εμπιστοσύνης.

Ποια ήταν η δομή της εν λόγω ενέργειας και σε ποια «συστατικά» εντοπίζετε την καινοτομία της;
Πιστοί στη φιλοσοφία μας συνεργαστήκαμε με τον ΣΚΑΪ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, για την ενέργεια life’s good.gr. Πέρυσι στην πρώτη μας κοινή προσπάθεια, εκατοντάδες νέοι από 16 έως 18 ετών, από κάθε γωνιά της χώρας, πήραν μέρος στον interactive διαγωνισμό που οργανώθηκε, μίλησαν με εικόνες, στίχους και μουσική για τις ομορφιές και τη γοητεία του τόπου τους και έγιναν οι πρεσβευτές του.

Φέτος, συνεχίζουμε την επιτυχημένη μας συνεργασία, η οποία ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2014 και ολοκληρώνεται τον φετινό Απρίλιο, με στόχο να προσφέρουμε μοναδικές στιγμές διασκέδασης, έμπνευσης και χαράς σε ακόμα περισσότερους τυχερούς. Έτσι, δύο φορές τον μήνα, δημιουργικές αφορμές δίνουν την ευκαιρία στους καταναλωτές να πάρουν μέρος σε διαγωνισμούς και να κερδίσουν προσκλήσεις για θεάματα και δραστηριότητες. Θεατρικές παραστάσεις, κινηματογραφικές πρεμιέρες, εκδρομές και εκδηλώσεις είναι μερικά μόνο παραδείγματα των events στα οποία εξασφαλίζουμε δωρεάν πρόσβαση για τους τυχερούς.

Πώς διαμορφώθηκε η ανταπόκριση του κοινού στις ενέργειες αυτές;
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κόσμος ανταποκρίνεται πολύ ζεστά και αυτό αποτυπώνεται στο μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων για κάθε ενέργεια ξεχωριστά. Είναι κάτι που μας χαροποιεί ιδιαίτερα, γιατί επιβεβαιώνει την ανάγκη τους να «αποδράσουν», να περάσουν όμορφα, και να ενημερωθούν για το πως να βελτιώσουν την καθημερινότητά τους π.χ. μέσα από μια ημερίδα διατροφής ή ένα σεμινάριο Life Coaching.

Με ποιους τρόπους η εταιρεία επιδιώκει να διατηρήσει «ζωντανό» το engagement που δημιούργησε το «Life’s Good» και να το αξιοποιήσει ευρύτερα και σε βάθος χρόνου;
Όπως ανέφερα και παραπάνω, φέτος είναι η δεύτερη χρονιά της πρωτοβουλίας Life’s Good. Ως εταιρεία επενδύουμε στο μέλλον και σε αυτά που θέλουμε να προσφέρουμε στους καταναλωτές, χτίζοντας μία σχέση μαζί τους βασισμένη στην αξιοπιστία και στην εμπιστοσύνη. Η LG Ελλάδας τα τελευταία 12 χρόνια προσφέρει στους έλληνες καταναλωτές προηγμένη τεχνολογία, άψογο σχεδιασμό και ασύγκριτα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα οποία «μιλούν» από μόνα τους στο καταναλωτικό κοινό. Ωστόσο, όπως η τεχνολογία δεν σταματάει και δε θα σταματήσει ποτέ να εξελίσσεται έτσι και εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που ξέρουμε καλύτερα, να παρέχουμε καινοτομία για μία καλύτερη ζωή. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι έχουμε ήδη κατακτήσει ένα μεγάλο κομμάτι της καρδιάς τους και έχουμε μπει μέσα στο σπίτι τους και την καθημερινότητά τους, τόσο μέσα από τα προϊόντα μας όσο και μέσα από τις δράσεις μας. Σκοπεύουμε οι δράσεις μας να συνεχίσουν να εκτυλίσσονται γύρω από τον άξονα «Life’s Good» και να «παρεμβαίνουν» δημιουργικά και θετικά στην καθημερινότητα και τη ζωή των ελλήνων καταναλωτών μεταφέροντας το μήνυμα ότι η ζωή είναι ωραία.

Τι είναι αυτό που θεωρείτε ότι οι καταναλωτές ζητούν σήμερα από την επαφή τους με τα brands, και πως οφείλουν οι μάρκες να το εκπληρώνουν;
Σήμερα οι καταναλωτές ξεχωρίζουν τα brands που ενδιαφέρονται γι’ αυτούς και αποδεικνύουν ότι δραστηριοποιούνται ουσιαστικά μέσα στην κοινωνία στην οποία βρίσκονται. Διαπιστώνοντας ότι αυτό που λείπει από την καθημερινότητά τους είναι στιγμές ξεγνοιασιάς και χαράς, η LG Eλλάδας έχει επιλέξει να συνδεθεί με τον έλληνα καταναλωτή μέσα από τις προαναφερθείσες δράσεις της πρωτοβουλίας Life’s good.gr, θέλοντας να μεταφέρει ένα μήνυμα αισιοδοξίας.

Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με τα προϊόντα τεχνολογίας. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό όμως με τις επιπτώσεις της κρίσης, πώς έχει επηρεάσει τη στρατηγική σας;
Αποτελεί πραγματικότητα ότι οι Έλληνες αγαπούν την τεχνολογία και τα ποσοστά εξοικείωσής τους με αυτή είναι πολύ υψηλά. Ωστόσο, έχουμε παρατηρήσει ότι οι καταναλωτές σε σχέση με το παρελθόν, είναι πλέον περισσότερο ευαισθητοποιημένοι και ευσυνείδητοι στις επιλογές και τις αγορές τους. Η LG, ανταποκρίνεται στο «απαιτητικό» αυτό κοινό, με άξονα στρατηγικής την προσφορά αξιόπιστων προϊόντων, προηγμένης τεχνολογίας και premium σχεδιασμού. Ταυτόχρονα, με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση πόρων, η εταιρεία μας αναπτύσσει συνεχώς προϊόντα και λύσεις που στοχεύουν στην εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους. Μέσα από μια ευρεία γκάμα προϊόντων ο έλληνας καταναλωτής μπορεί να επιλέξει τη συσκευή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις οικονομικές απαιτήσεις του.

Θα μπορούσατε να μας δώσετε με λίγα λόγια την ουσία της φιλοσοφίας που χαρακτηρίζει σήμερα τη μάρκα LG;
Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς, αυτό που παραμένει σταθερό στην LG είναι η πίστη ότι οι άνθρωποι είναι πιο σημαντικοί από την τεχνολογία.
Σκοπός της εταιρείας μας είναι, όχι μόνο να προσφέρει προηγμένα τεχνολογικά προϊόντα και να πρωτοπορεί στην καινοτομία, αλλά μέσα από αυτή να συμβάλλει για μια καλύτερη ζωή.