Κορυφαίοι θεσμικοί εκπρόσωποι και ανώτατα στελέχη της αγοράς καταθέτουν απόψεις και προβληματισμούς για την επόμενη ημέρα της ελληνικής τηλεόρασης
Το «TV Insider 2019: The Day After», η ειδική έκδοση του Marketing Week, εισέρχεται στην τελική της ευθεία και ήδη η αναμονή κυκλοφορίας της προκαλεί το εντονότατο ενδιαφέρον της ευρύτερης αγοράς. Η έκδοση θα προσεγγίσει τη νέα εποχή της ελληνικής τηλεόρασης, όπως αυτή σηματοδοτείται από την αδειοδότηση των καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας, αλλά και των νέων τάσεων στην κατανάλωση περιεχομένου.

Ήδη στην έκδοση συμμετέχουν με συνεντεύξεις και αρθρογραφία οι:
– Λευτέρης Κρέτσος, Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης
– Ροδόλφος Μορώνης, Αντιπρόεδρος ΕΣΡ
– Πάνος Κυριακόπουλος, Πρόεδρος ΕΙΤΗΣΕΕ
– Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος, Nielsen Audience Measurement
– Αντώνης Δημητρίου, Πρόεδρος της Ένωσης Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας και Πρόεδρος του Ομίλου Κρήτη TV
– Στέλιος Παπαθανασόπουλος, Καθηγητής Οργάνωσης και Πολιτικής ΜΜΕ, πρώην Πρόεδρος του Τμήματος ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών
– Γιώργος Πλειός, Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μέλος του ΕΣΡ
– Καρόλος Αλκαλάι, Γενικός Διευθυντής, Star Channel
– Μίλτων Παπαδάκης, Σύμβουλος Μέσων, Διευθύνων Σύμβουλος Mediarisk
– Αλέξανδρος Κλωνάρης, Senior Brand Manager Mythos, Ολυμπιακή Ζυθοποιία
– Μαρία Φήττα, Connections Manager, Coca-Cola, Central & Eastern Europe
– Κυριακή Σουτζή, Media & Investment Manager, AB Βασιλόπουλος
– Γιάννης Σφακιανάκης, Εμπορικός Διευθυντής Σκάι
– Τάσος Κατσικαδάκος, Commercial, Digital & Research Director, ANT1 TV
– Κική Συλβεστριάδου, Chief Operations Officer, Open TV
– Χάρης Λαούδης, Διευθύνων Σύμβουλος της IRA Media
– Ιωάννα Βώβου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού
– Δρ. Νικόλαος Σ. Παναγιώτου, Επίκουρος Καθηγητής, Ερευνητικός Υπότροφος Google, Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, ΑΠΘ
κ.α.

Η θεματολογία
Μεταξύ άλλων, η έκδοση θα περιλαμβάνει θέματα όπως:
– Οι πρώτες κινήσεις των αδειοδοτημένων καναλιών
– Οι αλλαγές στην τηλεοπτική διαφήμιση
– Τάσεις και προοπτικές στην τηλεθέαση
– Η νέα στρατηγική των συνδρομητικών καναλιών και των παρόχων περιεχομένου
– Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών ως νέοι παίκτες στο τηλεοπτικό περιεχόμενο
– Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην τηλεοπτική εικόνα  και στην διανομή της
– Τα νέα ζητούμενα στην κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου
– Συνεντεύξεις, σχόλια, απόψεις σημαντικών στελεχών της αγοράς, θεσμικών εκπροσώπων, media specialists, διαφημιζόμενων, πανεπιστημιακών, ερευνητών, δημοσιογράφων, ανωτάτων και ανώτερων στελεχών της τηλεόρασης κ.α.

Η νέα πραγματικότητα προ των πυλών
Η αδειοδότηση των 5 τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας, όπως και η αναμονή για τον διαγωνισμό πανελλαδικών αδειών θεματικών καναλιών και για τον αντίστοιχο για τις τηλεοπτικές άδειες περιφερειακών καναλιών αναμένεται να διαμορφώσουν μια εντελώς νέα πραγματικότητα για την ελληνική τηλεόραση. Ιδιαίτερα εάν στη νέα αυτή πραγματικότητα προσθέσει κανείς τις εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία, στην ευρυζωνική τηλεόραση, στα συνδρομητικά κανάλια, την είσοδο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας στην τηλεοπτική βιομηχανία με την βοήθεια της τεχνολογίας των smart TVs, αλλά και τις σημαντικές επενδύσεις των παρόχων περιεχομένου, η εικόνα της νέας εποχής στην οποία περνάει πλέον η ελληνική τηλεόραση γίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρη. Το «tv insider 2019: The Day After» έρχεται να καταγράψει και να αναλύσει όλα τα παραπάνω δεδομένα σε μια έκδοση, που φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο-αναφοράς για την νέα περίοδο λειτουργίας της ελληνικής τηλεόρασης, όχι μόνο σε θεσμικό, αλλά και σε τεχνολογικό επίπεδο.

Η έκδοση θα κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο και θα διανεμηθεί στους συνδρομητές του Marketing Week, σε στοχευμένα συνέδρια και event της BOUSSIAS, σε σχετικές εκδηλώσεις τρίτων, ενώ θα είναι διαθέσιμη και online στο site του Marketing Week. Πληροφορίες: Δημήτρης Κορδεράς, [email protected], τηλ. 210 – 66.17.777 (εσωτερικό 103)
και Αγγέλα Κοντού,
[email protected], τηλ. 210-66.17.777 (εσωτερικό 144)