Μεταξύ αυτών, αναδείχθηκε Most Effective Brand για την Ευρώπη

Η Vodafone έλαβε τρεις διακρίσεις για τη στρατηγική που έχει υιοθετήσει και τα αποτελέσματα που έχει επιτύχει σε επίπεδο επικοινωνίας, στο πλαίσιο του Global Effie Index 2020. Συγκεκριμένα, η Vodafone απέσπασε τις διακρίσεις Most Effective Brand για την Ευρώπη, The Most Effective Telco Brand διεθνώς και The 4th Most Effective Brand διεθνώς. «Οι διεθνείς αυτές διακρίσεις, κάνουν όλους μας στην ομάδα της Vodafone πολύ περήφανους.

Βασικός μας στόχος είναι να προσφέρουμε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με τη χρήση νέων τεχνολογιών και να στεκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, αλλά και την κοινωνία, συμβάλλοντας σε ένα καλύτερο μέλλον, για όλους. Αυτή η δέσμευση εκφράζεται και μέσα από την επικοινωνία μας. Τα βραβεία αυτά αποτελούν κορυφαία αναγνώριση της στρατηγικής μας, με τον πελάτη και τον πολίτη πάντα στο επίκεντρο και της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας μας», δήλωσε η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights της εταιρείας.