Η Tribe υπογράφει τη νέα corporate καμπάνια της Eurolife FFH, η οποία συνεχίζει να χτίζει πάνω στο slogan «τι έχει αξία για σένα;», επιλέγοντας να αναφερθεί στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας. Σκηνικό είναιένα ήσυχο απομακρυσμένο χωριουδάκι. Το αεράκι κουνά τα φύλλα, μια γιαγιά ρεμβάζει στο παράθυρο, ένας κύριος διαβάζει μόνος την εφημερίδα του. Τίποτα συνταρακτικό δεν συμβαίνει ώσπου στο πλάνομπαίνουν τρία μικρά παιδιά… και με τα γέλια και τα ποδήλατά τους κάνουν το χωριό άνω κάτω.

Με σύνθημα «αν ένας τόπος θέλεις να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά», μια αισιόδοξη καμπάνιαεπικοινωνεί την αποστολή που έχει αναλάβει η Eurolife FFH σε συνεργασία με τη HOPEgenesis ενάντια στηνυπογεννητικότητα, σε 10 απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, στηρίζοντας κάθε μέλλουσα μητέρα καιδημιουργώντας νέους Παιδικούς Σταθμούς. Η καμπάνια ξεδιπλώνεται μέσα από τηλεοπτικά spots, digital καιown media υλικά.