Τον εμπορικό του προσανατολισμό ενισχύει το YouTube και εισάγει ένα νέο διαφημιστικό format το οποίο δίνει τη δυνατότητα χρήσης browsable προϊοντικών φωτογραφιών που οδηγούν με link από το video απευθείας στην αντίστοιχη σελίδα του brand. Με αυτόν τον τρόπο, η πλατφόρμα διαφοροποιεί την προσφορά της από τα αντίστοιχα εργαλεία που λάνσαραν πρόσφατα Facebook και Instagram, τα οποία επίσης επιτρέπουν τη δημιουργία ψηφιακών βιτρινών με δυνατότητα απευθείας αγοράς, αναγκάζοντας ωστόσο τον χρήστη να παραμείνει εντός εφαρμογής.

Η Nicky Rettke, Director of Product Management του YouTube Ads, επεσήμανε ότι το 70% των καταναλωτών ανέφερε ότι αγόρασε ένα προϊόν αφότου το είδε σε video στο YouTube και γι’ αυτό η πλατφόρμα επιδιώκει να κάνει περισσότερο shoppable της διαφημίσεις της, συνδέοντάς τες με τον λογαριασμό Google Merchant Center των εταιρειών, φέρνοντας μεγαλύτερο traffic στη σελίδα με τα προϊόντα τους. Σύμφωνα με τη Rettke, το brand μόδας Aerie δοκίμασε το νέο format, με αποτέλεσμα 25% υψηλότερη απόδοση του adspend σε σχέση με πέρυσι, και 9 φορές περισσότερα conversions συγκριτικά με το παραδοσιακό του ad mix.
(Πηγή: WARC)