Μια «συνταγή» από τα παλιά επιλέγει να αξιοποιήσει, το 2023, το YouTube, όπως αναφέρθηκε στην εκδήλωση YouTube Brandcast 2023 Upfront, την περασμένη Τετάρτη, στη Νέα Υόρκη. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα εισάγει την προβολή διαφημίσεων διάρκειας 30΄΄ χωρίς τη δυνατότητα skip στο περιεχόμενο με τις καλύτερες επιδόσεις στην τηλεόραση.

Παράλληλα, θα ξεκινήσει να δοκιμάζει το χαρακτηριστικό «Pause experiences» κατά την προβολή του YouTube σε τηλεοπτικές οθόνες, αναπαράγοντας μια διαφήμιση κάθε φορά που ο θεατής κάνει παύση το video που παρακολουθεί, παρόμοιο με τα pause ads που εισήγαγε, για πρώτη φορά, το Hulu πριν τέσσερα χρόνια.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, στελέχη του YouTube αναφέρθηκαν στο μεγάλο reach της υπηρεσίας streaming, σημειώνοντας ότι, με βάση εκτιμήσεις της Nielsen, τον Δεκέμβριο του 2022, περισσότεροι από 150 εκατ. μοναδικοί θεατές στις ΗΠΑ παρακολούθησαν YouTube και YouTube TV σε τηλεόραση.

Επιπλέον, σημείωσαν ότι το YouTube παραμένει η Νο1 υπηρεσία την οποία παρακολουθεί το κοινό σε τηλεοπτική οθόνη στην Αμερική, ενώ τον Απρίλιο ήταν ο μόνος streamer ο οποίος κατέγραψε αύξηση από μήνα σε μήνα.

(Πηγή: Variety)