Το WPP πρόκειται να μεταφέρει τo creative agency Grey στον όμιλο Ogilvy στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης, όπως αναφέρει το Campaign. Σύμφωνα με τη νέα δομή, η Grey θα «ευθυγραμμίσει τα οικονομικά της» με την Ogilvy, ουσιαστικά θα γίνει μέρος του P&L της Ogilvy, αλλά θα διατηρήσει την επωνυμία της. Οι αλλαγές θα ανακοινωθούν στο προσωπικό σε υπόμνημα και μεταφράζονται σε απόσχιση της Grey από την αδελφή εταιρεία ΑΚQA, με την οποία συγχωνεύθηκε το 2020.
«Με τις βραβευμένες δημιουργικές “ρίζες” της Grey και την τεχνογνωσία της AKQA, η αλλαγή θα επιτρέψει σε κάθε εταιρεία να επικεντρωθεί στα βασικά πλεονεκτήματά της. Η Grey θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ανεξάρτητο αυτόνομο agency εντός του δικτύου Ogilvy, όπως και στον όμιλο AKQA», τόνισε εκπρόσωπος του WPP στο Campaign.
Η Grey επίσης έχει δεσμούς με την Ogilvy καθώς όταν δημιουργήθηκε ο όμιλος AKQA το 2020, το WPP σχημάτισε μια «στρατηγική συμμαχία» μεταξύ της Ogilvy Paris και της Grey Paris στη Γαλλία. Ως μέρος της ευθυγράμμισης της Grey με την Ogilvy, η Laura Maness, Global CEO της Grey, θα αναφέρεται στη Devika Bulchandani, Global CEO της Ogilvy.
(Πηγή: Campaign)