Στα 93 του χρόνια απεβίωσε ο εμβληματικός Πρόεδρος της JWT του ομίλου WPP, Jeremy Bullmore, ο οποίος χαρακτηρίστηκε ως «ο μεγαλύτερος φιλόσοφος της adland».

Την είδηση του θανάτου του ανακοίνωσε ο Mark Read, Chief Executive του WPP, με ανάρτησή του στο Twitter, εκφράζοντας τη θλίψη του για το γεγονός.

Ο Jeremy Bullmore ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στην JWT ως copywriter το 1954 και εργάστηκε στο agency για 33 συναπτά έτη, ακόμη και μετά την εξαγορά της από το WPP, αποτελώντας προοδευτικά Chairman. Παρέμεινε στο WPP για ακόμη 33 περίπου χρόνια και κατέστη Board Director της επιχείρησης από το 1988 έως το 2004.

(Πηγή: Campaign)