Σε μια προσπάθεια διαφοροποίησης των εσόδων του

Μια νέα συνδρομητική πλατφόρμα φαίνεται να έχει στα σκαριά το Twitter, σύμφωνα με μια αγγελία εργασίας που δημοσίευσε πρόσφατα. Όπως αναφέρεται σε αυτήν, πρόκειται για μια στιγμή ορόσημο για το κοινωνικό δίκτυο, το οποίο αναζητά μηχανικό λογισμικού. Με τη φράση «για πρώτη φορά στο Twitter» γίνεται κατανοητό πως η εταιρεία αναζητά προσωπικό για μια καινούρια συνδρομητική υπηρεσία, που θα τρέξει παράλληλα με τις υπάρχουσες.

Διεθνείς αναλυτές κάνουν λόγο για μια προσπάθεια του Twitter να επεκτείνει τις πηγές των εσόδων του, τα οποία βασίζονται κυρίως στις διαφημίσεις, και τα οποία ωχριούν μπροστά σε αυτά του Facebook, παρά την υψηλή δημοτικότητα του δικτύου ανάμεσα σε πολιτικούς και δημοσιογράφους. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα, τo Twitter κατέγραψε αύξηση 24% σε «εξαργυρώσιμους» ημερήσιους ενεργούς χρήστες, έναν κάπως ασυνήθιστο δείκτη που χρησιμοποιεί το δίκτυο, για το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Η άνοδος αυτή αποδίδεται μάλλον στην πανδημία και την ανάγκη των ανθρώπων για ενημέρωση, προειδοποιώντας ότι μπορεί να μην επαναληφθεί το δεύτερο τρίμηνο. Την ίδια στιγμή ωστόσο, το ίδιο διάστημα, οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 3%, ποσοστό που συνιστά τη μικρότερη διεύρυνση εδώ και πάνω από 2 χρόνια.
(Πηγές: Campaign, Marketingweek.com)