Με νέα τηλεοπτική καμπάνια βρίσκεται στον «αέρα» το brand Tonotil, με την υπογραφή της Ogilvy, σε παραγωγή της Foss Productions.

Με την υπογραφή των Ogilvy και Foss Productions.

Με νέα τηλεοπτική καμπάνια βρίσκεται στον «αέρα» το brand Tonotil, με την υπογραφή της Ogilvy, σε παραγωγή της Foss Productions. Πρωταγωνιστής του τηλεοπτικού σποτ, το οποίο προβάλλεται και από τα social media του προϊόντος, είναι ο ηθοποιός Μελέτης Ηλίας, υπό το concept «Πώς αντιμετωπίζει την κούρασή του ένας κουρασμένος ηθοποιός;».

Στο σποτ, ο γνωστός ηθοποιός καλείται να υποδυθεί στο θέατρο τον ρόλο του ξεκούραστου, ενώ με τόσες πρόβες, δοκιμαστικά και διπλές παραστάσεις, νιώθει πολύ κουρασμένος. Η λύση για αυτόν είναι Tonotil, «για τόνωση όταν τη χρειάζεσαι!». Ο Μελέτης Ηλίας εμφανίζεται μόνο στο τηλεοπτικό σποτ, ενώ στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας «Τόνωση όταν την χρειάζεσαι» έχουν δημιουργηθεί υλικά τόσο για τα social media, digital banners, καθώς επίσης έχουν δημιουργηθεί έντυπα ιατρών, φαρμακοποιών και καταναλωτών, αλλά και υλικά για τα σημεία πώλησης.