Στόχος η είσοδος περισσότερων brands στην πλατφόρμα

Στην υλοποίηση πλατφόρμας marketing technology προχωρά το TikTok, παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί για το μέλλον του στις ΗΠΑ. Χθες, Πέμπτη, η εταιρεία ανακοίνωσε την επόμενη φάση του διαφημιστικού της πλάνου, λανσάροντας ένα πρόγραμμα marketing συνεργασιών, παρόμοιο με εκείνα που διαθέτουν ήδη ανταγωνιστές της, όπως το Facebook, η Google, το Snapchat και το Pinterest. Το TikTok υπέγραψε συμφωνία με μία σειρά από 20 περίπου συνεργάτες, μεταξύ των οποίων οι VidMob, Sprinklr και Kantar, οι οποίοι θα βοηθήσουν στην είσοδο περισσότερων brands στην πλατφόρμα.

Το νέο marketing partner πρόγραμμα εμπίπτει στην πρωτοβουλία TikTok for Business, την οποία η εταιρεία παρουσίασε, στις αρχές του καλοκαιριού, στο NewFronts 2020 του Interactive Advertising Bureau. Συμβαίνει δε εν μέσω επιθέσεων από τον Αμερικανό Πρόεδρο, Donald Trump, ο οποίος υπέγραψε εκτελεστική εντολή, απειλώντας να καταργήσει τη δραστηριοποίηση του, κινεζικής ιδιοκτησίας, application στις ΗΠΑ για λόγους εθνικής ασφάλειας. Σημειώνεται ότι τέτοια marketing partner προγράμματα θεωρούνται απαραίτητα για αναπτυσσόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θέλουν να εξελίξουν την τεχνολογία τους, προκειμένου να συνεργαστούν με διαφημιζόμενους.

(Πηγή: Ad Age)