Πάνω από 500 δισ. ευρώ δαπάνησαν οι Έλληνες καταναλωτές το 2024 σε παραγγελίες από Temu και Shein. Ωστόσο, όταν πρόκειται για ψηφιακή απήχηση, η εικόνα είναι ξεκάθαρη: το Temu σημείωσε 5 φορές περισσότερο buzz στα social media και στο διαδίκτυο από το Shein, σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της Palowise.
Όπως σημειώνεται, η Temu ξεχώρισε χάρη στη δυναμική παρουσία σε TikTok, Instagram και YouTube, στην Gamified εμπειρία χρήστη & referral συστήματα αλλά και στο προϊοντικό εύρος πέρα από τη μόδα – τεχνολογία, οικιακά, gadgets.
«Το Temu δεν κέρδισε απλώς σε αριθμούς. Κέρδισε σε συναισθηματική σύνδεση και καθημερινό digital visibility. Οι καταναλωτές σήμερα δεν αγοράζουν μόνο προϊόν – αναζητούν εμπειρίες, διασκέδαση και κοινωνικότητα μέσα από την ίδια την αγοραστική διαδικασία», δηλώνει ο Παναγιώτης Τσαντίλας, CEO της Palowise. «Για τους marketers, το μήνυμα είναι σαφές: αν δεν είσαι μέρος της online συζήτησης, δεν υπάρχεις».