Στο διεθνές ψηφιακό οικοσύστημα κάποιες μάρκες γίνονται συνώνυμες με την υπηρεσία που παρέχουν: η Google για την αναζήτηση, το Facebook για τα social, η Amazon για το e-commerce – και το Spotify για το audio.

Γι αυτό και τα σχέδια και οι καινοτομίες της παγκόσμιας πλατφόρμας είναι κομβικής σημασίας, καθώς πιθανότατα θα διαμορφώσουν το άμεσο μέλλον του digital audio τόσο στο content όσο και στο monetization. Αυτό αφορά σειρά θεμάτων όπως τη δημιουργική καινοτομία, τη μέτρηση και στόχευση, τη διαφημιστική αποτελεσματικότητα και την εξέλιξη του programmatic trading.

Σε αυτά τα ζητήματα, ανάμεσα σε άλλα, θα αναφερθεί ο Joe Grimsdale, Senior Client Partner του Spotify στην keynote ομιλία του στο Audio 360 Conference (www.audio360.gr) που θα λάβει χώρα την Παρασκευή 10 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο της OTEacademy.

Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη από Brands, Media Agencies, Ad & Digital Agencies, Publishers & Broadcasters και Solutions providers, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ, του ΙΑΒ Hellas, της ΕΙΙΡΑ και της ΑΕΜΑΡ.