Σε διαφορετικό… «μήκος κύματος» φαίνεται να βρίσκονται marketers και agencies σε επίπεδο δημιουργίας briefs, τα οποία συχνά έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια του 1/3 των budgets, σύμφωνα με έρευνα της The BetterBriefs Project. Η έρευνα «έτρεξε» σε συνεργασία με τη Flood + Partners, σε περισσότερους από 1.700 marketers και στελέχη agencies σε πάνω από 70 χώρες.

Τα ευρήματα είναι εντυπωσιακά: το 80% των marketers θεωρούν ότι συντάσσουν καλά briefs, με μόλις το 10% των creative agencies να συμφωνεί. Άνω των 3/4 των marketers (78%) πιστεύουν ότι τα briefs που συντάσσουν παρέχουν ξεκάθαρη στρατηγική κατεύθυνση, με μόλις το 5% των creative agencies να συμφωνεί. Το 83% των marketers αναφέρει ότι τα briefs του περιέχουν απλή και περιεκτική γλώσσα, αλλά μόλις το 7% των agencies είναι σύμφωνο με αυτό.

Ωστόσο, και οι δυο πλευρές συμφωνούν ότι η παραγωγή καλού creative work χωρίς ένα καλό marketing brief είναι πρόκληση, σύμφωνα με το 89% των marketers και το 86% των agencies. Παρά την αξία και τη σημασία των briefs, σχεδόν όλοι οι marketers (90%) και τα agency στελέχη (92%) συμφωνούν ότι το brief είναι το πιο πολύτιμο, αλλά και πιο παραμελημένο εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους για τη δημιουργία επιτυχημένων projects. Σημαντικό είναι, επίσης, το εύρημα, ότι οι ερωτώμενοι εκτιμούν ότι το 33% των marketing budgets πάει χαμένο εξαιτίας ελλιπών briefs και λανθασμένων κατευθύνσεων. (Πηγή: Marketingweek.com)