Διαρκώς διευρύνεται στην επικοινωνία ο ρόλος του social, καθώς εξελίσσεται πλέον σε σημαντικό συνδετικό πυλώνα μεταξύ brand και performance marketing, μετατρέποντας παράλληλα το engagement σε απόδοση, μέσω του social commerce. Αυτό καταδεικνύει, μεταξύ άλλων, το 2020 Effective Social Strategy Report του WARC, το οποίο αναλύει insights από τους νικητές της κατηγορίας Effective Social Strategy των 2020 WARC Awards και τη σημασία τους για διαφημιζόμενους, agencies και media.

Όπως προκύπτει από τη μελέτη, μια ξεκάθαρα οργανωμένη social στρατηγική μπορεί να συμβάλλει στην ευθυγράμμιση μεταξύ brand και performance marketing. Όταν τα insights που εξορύσσονται από τις κοινωνικές πλατφόρμες συνδυάζονται με τα σωστά data, η στόχευση του επιθυμητού κοινού την κατάλληλη στιγμή γίνεται ευκολότερη, ενισχύοντας τα click-through rates και το συνακόλουθο engagement.

Την ίδια στιγμή, το social commerce κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, δεδομένου ότι οι μάρκες εντείνουν τη δραστηριότητά τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω των lockdowns: το 62% των brands δηλώνει ότι θα μειώσει την επένδυση σε brand advertising τους επόμενους μήνες και το 32% ότι θα δαπανήσει περισσότερα στο e-commerce. Σε αγορές όπως η Κίνα, οι καταναλωτές αρχίζουν να αγοράζουν πιο συστηματικά από livestreams και σύντομα videos.
(Πηγή: WARC)