Ένα εκατομμύριο δολάρια προσφέρει ημερησίως το Snapchat σε χρήστες που δημιουργούν ψυχαγωγικά posts, τα οποία ανεβάζουν στο νέο feature που λάνσαρε το application, με όνομα Spotlight. To νέο feature φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το TikTok, και περιλαμβάνει ένα feed με επιλεγμένα, scrollable σύντομα videos που παράγουν οι χρήστες. Η διανομή του χρηματικού ποσού, η οποία στοχεύει στην ενθάρρυνση των χρηστών να μοιραστούν περιεχόμενο δημοσίως, θα γίνεται καθημερινά ως ανταμοιβή.

Τα χρήματα θα μοιράζονται ανάλογα με το viewership, καθώς και τη διάρκεια θέασής του. Αρχικά, το χαρακτηριστικό θα είναι διαθέσιμο στη Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Ιρλανδία, τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία, τη Δανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και τη Νέα Ζηλανδία, ενώ θα ακολουθήσει λανσάρισμα και σε άλλες χώρες. Το Spotlight θα αντικαταστήσει το tab Discover.

(Πηγή: marketingweek.com)