Πρώτη ανάθεση στο μεγαλύτερο παγκόσμιο review που έγινε εν μέσω lockdown

Το Publicis Groupe συνεχίζει τη συνεργασία του με την Kraft Heinz για την αγορά των ΗΠΑ, στο πλαίσιο της πρώτης ανάθεσης που ανακοινώθηκε για το παγκόσμιο media review της μάρκας, ενός εκ των μεγαλύτερων media specs που έλαβαν χώρα εν μέσω lockdown. Το Publicis Groupe διατηρεί έτσι τη διαχείριση του μεγαλύτερου μέρους της διαφημιστικής δαπάνης του brand, που υπολογίζεται σε 520 εκατ. δολάρια, κυρίως για την αγορά των ΗΠΑ. Το global media review της Kraft Heinz ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο υπό τη διαχείριση της συμβουλευτικής εταιρείας Comvergence.

Σύμφωνα με memo του Διευθύνοντος Συμβούλου της Publicis Media Americas, Tim Jones, το account της Kraft Heinz θα διαχειρίζεται μία εξειδικευμένη ομάδα με τίτλο Publicis 57 και επικεφαλής την Starcom. Ο Tim Jones σημείωσε ότι η Publicis 57 «αξιοποιεί τα στρατηγικά human insights της Starcom, το media power του PMX, τo ολοκληρωμένο identity solution του Epsilon PeopleCloud και τις προηγμένες commerce δυνατότητες του Publicis Groupe». (Πηγή: Adweek)