Στόχος η δημιουργία του μεγαλύτερου Programmatic offering στην ελληνική αγορά

Με την τεχνολογική πλατφόρμα ADTECH marketplace της AOL, το ΡΡΝ θα διαθέτει αποκλειστικά στην αγορά της Ελλάδος και του εξωτερικού το κοινό σημαντικών Ψηφιακών Ελλήνων Εκδοτών. Η 24 Media, η DPG Digital Media, η Olive Media και η Adweb δημιουργούν το μεγαλύτερο private market place στην ελληνική αγορά με εξαιρετικά ανεπτυγμένες δυνατότητες στόχευσης, διαθέσιμο inventory που θα ξεπερνά το 1 δισ. impressions ανά μήνα και με ένα 100% «brand-safe» και αναβαθμισμένο περιβάλλον.

O στόχος είναι να δημιουργηθεί το μεγαλύτερο programmatic offering στην Ελλάδα με την υψηλότερη κάλυψη τόσο ποσοτικά όσο και στις διαφορετικές θεματικές περιοχές που θα ξεχωρίσει και διαχωρίσει τη θέση του από τα υπόλοιπα ad exchanges. Στις αρχές του Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση για την παρουσίαση του PPN και των δυνατοτήτων του στην ελληνική αγορά ενώ θα ανακοινωθούν και οι νέες συνεργασίες. Επόμενο βήμα για το PPN είναι η επέκταση της προσφοράς του, τόσο στο mobile όσο και σε νέα αποκλειστικά audience metrics.