Το Pinterest τοποθέτησε τον Martin Galvin, προερχόμενο από τον όμιλο WPP, στη θέση του Global Agency Commercial Lead. Ο Galvin, ο οποίος εργαζόταν για το WPP από το 2013, θα αναλάβει τα νέα του καθήκοντα τον Νοέμβριο. Προέρχεται από την Group M, όπου διετέλεσε UK Commercial Strategy Director από τον Μάρτιο, επιβλέποντας ετήσιους λογαριασμούς αξίας περίπου 2 δισ. λιρών.

Πριν από αυτό, κατείχε για 8 χρόνια τη θέση του Trading Director στη MediaCom και στη συνέχεια στην Group M. Ο Galvin θα αναφέρεται στη Global Head of Agency and Ads Partners, Yolanda Lam, η οποία δήλωσε: «Το Pinterest διαθέτει μια πραγματική μοναδική πρόταση για brands και agencies και προσλαμβάνουμε κορυφαία ταλέντα της βιομηχανίας για να βοηθήσουμε τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν το κοινό τους μέσα από την πλατφόρμα.

Η εμπειρία του Martin στο να φέρνει αποτελέσματα σε διεθνείς πελάτες και η φιλοδοξία του να συμβάλλει στη δημιουργία ενός πιο θετικού διαδικτύου, τον καθιστούν ιδανικό για να βοηθήσει επιχειρήσεις να προσεγγίσουν αγοραστές στο Pinterest». Το Pinterest έχει συνεργαστεί με agencies για τη δημιουργία καμπανιών για brands όπως John Lewis & Partners, Gucci, L’Oréal, Inditex, Diageo, BMW, Lidl και Birds Eye. (Πηγή: Campaign)