Ενόψει των εξετάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η Apollonian Nutrition και το Möller’s στηρίζουν με τα προϊόντα τους, τους μαθητές και τους εύχονται «καλή επιτυχία».

Για τον σκοπό αυτόν, η New Age δημιούργησε τη νέα καμπάνια του Möller’s, σύμφωνα με την οποία τα πράγματα που θεωρούνται σημαντικά για την επιτυχία τους στις εξετάσεις είναι η μελέτη, η συγκέντρωση, ο προγραμματισμός και τα Möller’s.

Προτείνει δε για τον σκοπό αυτό τόσο το Υγρό Μουρουνέλαιο Moller’s, όσο και το Moller’s Forte Κάψουλες. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε TV, ραδιόφωνο και digital περιβάλλον. Την παραγωγή ανέλαβε η Magik Pixel σε σκηνοθεσία Γιώργου Ζώη.