Επεκτείνει τη δέσμευσή του να κάνει «τη δουλειά να δουλέψει για τις γυναίκες» το LinkedIn, μέσα από 2 στρατηγικές συνεργασίες.

Η πρώτη αφορά μια εθνική χορηγική συμφωνία με το UEFA Women’s Euro 2022, όπου η πλατφόρμα θα αναδείξει το γυναικείο ταλέντο, μέσα από δράσεις που παρουσιάζουν πώς το LinkedIn μπορεί να στηρίξει γυναίκες να πετύχουν τους στόχους τους.

Παράλληλα, εγκαινιάζει διεθνή συνεργασία με τον θεσμό International Women’s Day, με έμφαση στην εξάλειψη των συστημικών εμποδίων στην καριέρα μαύρων γυναικών.

(Πηγή: Marketingweek.com)