Δύο βασικοί ομιλητές αναλύουν τις δυνατότητες του Μέσου

O Jose de Cabo είναι συνιδρυτής της Olapic, μιας εταιρείας marketing που βοηθά τα brands να βελτιώσουν το περιεχόμενό τους στα visual social media και έχει ήδη συνεργαστεί με 300 διεθνή brands. Από το βήμα του Social Media Conference ’16 θα βοηθήσει κοινό να κατανοήσει τις τάσεις που ευνοούν και ενισχύουν την παρουσία ενός brand στα visual social media και θα δείξει πώς το περιεχόμενο μπορεί να επηρεάσει και να αυξήσει το conversion rate.
Ο Dirk Singer, ιδρυτής του social media agency Rabbit, είναι ένας από τους πρώτους ανθρώπους της Διαφήμισης που διέγνωσε την αξία των visual social media. Θα παρουσιάσει τις εξελίξεις στην Social φωτογραφία, με έμφαση στις πρόσφατες αλλαγές στο Instagram και θα εξηγήσει τι σημαίνουν για τους διαφημιζόμενους και τι θα πρέπει πράξουν εκείνοι για να δώσουν ώθηση στην παρουσία τους.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.socialmediaconference.gr.