Τους τελευταίους μήνες, Apple, Google και Facebook έχουν όλες λάβει μέτρα κατά της ιχνηλάτησης των data στις υπηρεσίες τους, δυσχεραίνοντας το έργο για publishers και διαφημιζόμενους, στο όνομα της ασφάλειας των δεδομένων. Το incognito mode επιτρέπει στους χρήστες να παρακάμπτουν κάποια paywalls και να διαβάζουν περιεχόμενο που διατίθεται επί πληρωμή, χωρίς να καταβάλουν συνδρομή.

Μέχρι πρότινος τα sites μπορούσαν να αναγνωρίσουν τους «εισβολείς» και να προστατεύσουν το περιεχόμενό τους, εκμεταλλευόμενα μια «τρύπα» στη λειτουργία incognito. Με τη «διορθωτική» παρέμβαση τoυ Google, αυτό πλέον δεν είναι εφικτό. Αν και πρόκειται για πρωτοβουλία υπέρ της πολύκροτης ιδιωτικότητας, επηρεάζει τους publishers που χρησιμοποιούσαν το «παραθυράκι» για να εντοπίσουν όσους αξιοποιούσαν τη λειτουργία για να παρακάμψουν τα paywalls τους.

Η Google συνιστά στους publishers που διαμαρτύρονται, μεταξύ αυτών οι New York Times και Washington Post να εφαρμόσουν νέες στρατηγικές για την προστασία των paywalls τους. Ωστόσο, σύμφωνα με experts, οι αναγνώστες θα μπορούν και πάλι να βρουν τρόπους να χακάρουν το προστευμένο περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας ιδιότητες των browsers που «ανοίγουν» ακόμη και κλειδωμένα άρθρα.
(Πηγή: AdAge)