Με εκατομμύρια δολάρια αποζημιώνει το Facebook διαφημιζόμενους, οι οποίοι παραπλανήθηκαν, λόγω της παροχής από την πλατφόρμα εσφαλμένων measurements σε σχέση με το performance καμπανιών τους. Ωστόσο, οι αποζημιώσεις διαφέρουν ανάλογα με το κατά πόσο ο εκάστοτε διαφημιζόμενος βάσισε την επένδυσή του στο conversion carry research. Αν και το τελευταίο διάστημα, το Facebook εργάζεται εντατικά για να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των διαφημιζομένων στην ικανότητά του για ακριβές reporting, εκείνοι είναι ακόμη καχύποπτοι ως προς τα Facebook measurements, λόγω παρόμοιου σφάλματος της πλατφόρμας, το 2016, που της κόστισε 40 εκατ. δολάρια σε αποζημιώσεις.

Τότε, η πλατφόρμα είχε δημοσιεύσει εσφαλμένα measurements για τα video views, παρουσιάζοντας στοιχεία ότι οι διαφημιστικές ταινίες προσέλκυαν μεγαλύτερο κοινό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Και ενώ τα measurements αυτά δεν επηρέαζαν τα διαφημιστικά έσοδα, καθώς αφορούσαν unpaid posts, κάποιοι διαφημιζόμενοι δαπάνησαν περισσότερα σε διαφημιστικά videos που βασίζονταν σε ανακριβή στατιστικά. Το περιστατικό προκάλεσε αμφιβολίες στη διαφημιστική αγορά με πολλούς διαφημιζόμενους να ζητούν από τις digital πλατφόρμες καλύτερη διαφάνεια, όταν αναφέρονται σε αριθμητικά δεδομένα.

(Πηγή: AdAge)