Τα προηγούμενα χρόνια, πολλοί αναρωτήθηκαν αν το Out of Home (OOH) Advertising όδευε σε… τέλος εποχής. Αντίθετα από τις όποιες εκτιμήσεις, το OOH επανέρχεται τώρα πιο δυναμικά από ποτέ, με σύμμαχό του το digital.

Σύμφωνα με έκθεση της WARC, θα αποτελέσει το δεύτερο πιο ταχέως αναπτυσσόμενο Μέσο του 2021, με αύξηση άνω του 20% στο ad spend. Το 2019, το Digital Out of Home Advertising (DOOH) αντιστοιχούσε στο 28,3% του OOH ad spend, με το 48% των στελεχών διαφήμισης να τοποθετούν το ποσοστό αυτό σε άνω του 33% έως το 2025, απαντώντας σε έρευνα της πλατφόρμας Alfi. Το 56% των ερωτώμενων αναμένει να αυξηθεί δραματικά μέχρι το 2024 η σημασία της ποικιλίας των DOOH διαφημιστικών υπηρεσιών.

Η αξία της παγκόσμιας DOOH διαφημιστικής αγοράς ανήλθε κατά προσέγγιση στα 41,06 δισ. δολάρια το 2020 και μέχρι το 2026, 8 στα 10 στελέχη εκτιμούν ότι θα βρεθεί μεταξύ 50 και 60 δισ. δολάρια. Η IMARC Group αναμένει η αξία της συγκεκριμένης αγοράς να φτάσει τα 50,42 δισ. δολάρια έως το 2026, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 3,58%.
Και συνεχίζοντας με νούμερα, το 2020 καταγράφηκαν στις ΗΠΑ 9.600 ψηφιακά billboards, 33.800 digital taxis και 1.250.000 digital place-based διαφημίσεις. Ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί κατά 43% τα τελευταία 4 χρόνια.

«Η ικανότητα του DOOH Αdvertising να επιφέρει high impact και να προβάλει ειδικά σχεδιασμένες καμπάνιες, συνοδεία αναλυτικού reporting, σημαίνει ότι όλο και περισσότερα στελέχη διαφήμισης το ενσωματώνουν στις στρατηγικές και στα προγράμματά τους», αναφέρει ο Paul Pereira, CEO της Alfi. Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι ανάπτυξής του: παρέχει στα brands πρόσβαση σε real-time data, τους επιτρέπει να ανανεώνουν το marketing content τους ακόμα και στη μέση μιας καμπάνιας, για να ευθυγραμμιστούν με τις μεταβαλλόμενες τάσεις, ενώ τους προσφέρει έναν αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο να στοχεύσουν καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες.
Και οι δυνατότητες δεν εξαντλούνται μόνο στο μεμονωμένο OOH ή το DOOH. Έρευνες δείχνουν ότι ο συνδυασμός OOH και mobile advertising αυξάνει τα engagement rates κατά έως και 48%.
Μήπως έχει έρθει η ώρα να ασχοληθούμε λίγο πιο διεξοδικά και στην Ελλάδα με το συγκεκριμένο διαφημιστικό Μέσο;