Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα DigiMa (Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα) του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, μετασχηματίζεται σε DigiMa Advanced. Μετά από τη 10χρονη παρουσία του στον χώρο του digital marketing και την επίδρασή του στην αγορά εργασίας, με 600 και πλέον απόφοιτους, το DigiMa αναβαθμίζεται.

Το DigiMa Advanced είναι η εξέλιξη του DigiMa σε ένα πρόγραμμα που προσφέρει εφαρμοσμένη και άμεσα εφαρμόσιμη γνώση στα σύγχρονα εργαλεία του ψηφιακού marketing. Είναι σχεδιασμένο για να παρέχει μια εξειδικευμένη κατάρτιση μέσω workshops και ατομικού project, επιλεγμένο από κάθε εκπαιδευόμενη και εκπαιδευόμενο για προσωπική αξιοποίηση, ενώ παράλληλα θα υπάρχει εκπαιδευτική πλατφόρμα με υλικό. Νέα, σύγχρονα αντικείμενα έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα, όπως το AI, το marketing automation και οι customer data platforms.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους, στελέχη, επιχειρηματίες, ελεύθερους επαγγελματίες και απόφοιτους βασικής εκπαίδευσης στο ψηφιακό marketing, οι οποίοι θέλουν να υλοποιήσουν ένα ολοκληρωμένο και πραγματικό project προσωπικά δικής τους επιλογής και χρήσης. Επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο καθηγητής Marketing του ΟΠΑ, Σέργιος Δημητριάδης, ενώ το ΚΕΔΙΒΙΜ χορηγεί στους απόφοιτους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς την εκπαίδευση πιστοποιητικό με την εγκυρότητα του ΟΠΑ. Η νέα σειρά ξεκινά το Σεπτέμβριο 2024 με περιορισμένο αριθμό θέσεων.