Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα παγκόσμια καμπάνια της Diageo για το ρούμι Captain Morgan, με στόχο να καταστήσει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ «κοινωνικό και πολιτισμικό κανόνα». Με κεντρικό μήνυμα «Enjoy Slow and Drink Responsibly», η τραγουδίστρια και ράπερ Bree Runway ερμηνεύει μια εκδοχή του κλασικού Rhythm of the Night της δεκαετίας του 1990, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να μετριάσουν την κατανάλωση αλκοόλ.

«Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη του marketing και των συνεργασιών μας για γιορτάσουμε την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, κάνοντάς την κοινωνικό και πολιτιστικό κανόνα», εξηγεί ο Samori Gambrah, Global Brand Director του Captain Morgan. «Απευθυνόμαστε σε όσους καθορίζουν τον δικό τους ρυθμό και δεν φοβούνται να πουν όχι σε ένα ποτό ή σε έναν ακόμη γύρο».

Η καμπάνια, η οποία «τρέχει» σε digital και ραδιοτηλεοπτικό περιβάλλον, ξεκινά αρχικά στη Μεγάλη Βρετανία και τη Νότια Αφρική, όπου αναμένεται να λάβει πάνω από 163 εκατ. impressions κι έπειτα θα επεκταθεί στην Ανατολική Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Τέλος, σημειώνεται πως αναπτύχθηκε από το creative agency Virtue Worldwide σε συνεργασία με το Vice Media Group, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Pulse Films.

(Πηγή: Marketingweek.com)