Tα «Εισερχόμενα Επιχειρήσεων» (Business Inbox) και τον «Εμπορικό Λογαριασμό» (Commercial Account) παρουσίασε η Rakuten Viber σήμερα το πρωί, στην πρώτη εκδήλωση της Rakuten Viber ειδικά για τα ΜΜΕ στην Ελλάδα. Τα νέα λανσαρίσματα που παρουσίασε η Cristina Constandache, Chief Revenue Officer της Rakuten Viber, αποτελούν μέρος της παγκόσμιας στρατηγικής μετατροπής του Viber σε super app. Όπως τόνισε η ίδια, το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, έγινε λίγους μήνες νωρίτερα με τη διάθεση της υπηρεσίας Viber Pay.
Τα «Εισερχόμενα Επιχειρήσεων» είναι ένας ειδικός φάκελος για τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τις εταιρείες, προσβάσιμος απευθείας από την κανονική οθόνη συνομιλιών ενός χρήστη. Θα εξασφαλίζουν στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο της εμπειρίας εντός της εφαρμογής, ότι θα λαμβάνουν όλα τα σημαντικά updates σε ένα σημείο και ότι θα λαμβάνουν μηνύματα μόνο από πιστοποιημένα brands. Τα οφέλη για τα brands, σύμφωνα με την Constandache, είναι η αύξηση του engagement και των conversions, ότι τα μηνύματά τους δεν θα μπλέκονται/ ανταγωνίζονται τα προσωπικά μηνύματα, και ότι θα λειτουργούν σε ένα περιβάλλον αυξημένης ασφάλειας και εμπιστοσύνης.
Όσον αφορά τον «Εμπορικό Λογαριασμό», εκεί οι χρήστες θα μπορούν να ανακαλύψουν όλους τους τρόπους αλληλεπίδρασης με μια εταιρεία σε ένα μόνο μέρος. Στο πλαίσιο του «Εμπορικού Λογαριασμού» οι χρήστες θα μπορούν να βρουν brands και να ξεκινήσουν συνομιλίες μαζί τους, θα μπορούν να βρουν εύκολα πληροφορίες γι’ αυτά, θα επιλέγουν ποιο κανάλι επικοινωνίας προτιμούν και να αναγνωρίζουν ευκολότερα τα ασφαλή brands. Από την πλευρά τους, τα brands θα μπορούν να αυξήσουν την ορατότητά τους, να πετύχουν ευκολότερα το engagement και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών και την πιστότητά τους. Οι δύο λειτουργίες γίνονται σταδιακά διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, από τις 23 Ιανουαρίου 2023.