Η φετινή χρονιά αποτελεί μια χρονιά ορόσημο για το Hansaplast και την περιποίηση πληγών, καθώς σηματοδοτεί τα 100στά γενέθλια του brand. Όπως επισημαίνει, από το 1922 που ιδρύθηκε το brand, ηγείται της παραγωγής και της εξέλιξης καινοτόμων προϊόντων, που προστατεύουν από τα βακτήρια και ταυτόχρονα στηρίζουν τη βιωσιμότητα.

Ενδεικτικά, σημειώνει αριθμούς ρεκόρ στην ποσότητα των επιθεμάτων που παράγει σε ημερήσια βάση, η οποία ισοδυναμεί με τον πληθυσμό της Ελλάδας (10.089.849 τεμάχια), ενώ παράγει ποσότητα επιθεμάτων η έκταση των οποίων σε μέτρα θα μπορούσε να κάνει τον γύρο της γης 3,5 φορές (130.300 χλμ).

Τα τελευταία χρόνια, το brand έχει λανσάρει το Hansaplast Ανάπλασης Ουλών, τα επιθέματα Hansaplast με την ένδειξη της ασπίδας προστασίας, και πρόσφατα παρουσίασε το πρώτο του κλιματικά ουδέτερο επίθεμα, το Green & Protect. Παράλληλα, ανακοίνωσε φέτος τον στόχο του, ο οποίος είναι η εκπαίδευση 200.000 παιδιών σε όλον τον κόσμο μέχρι το τέλος του 2025, στις πρώτες βοήθειες και στην προστασία των πληγών.