Οκτώ στις 10 εταιρείες πιστεύουν ότι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αναζητήσουν brands, χρησιμοποιώντας τα social media παρά τις παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης, αναφέρει σε έρευνά της η HubSpot.

Το Global Social Media Trends Report της CRM πλατφόρμας βρήκε, επίσης, ότι οι αγορές στα social media βρίσκονται σε ανοδική πορεία και το customer service μετακινείται όλο και περισσότερο online. Ενδεικτικά, αναφέρει ότι 70% των brands που έλαβαν μέρος στην έρευνα πωλούν προϊόντα τους απευθείας μέσω social media και σχεδόν 80% αυτών αγοράζουν διαφήμιση στις τέσσερις μεγάλες πλατφόρμες -Facebook, Instagram, YouTube και TikTok.

Επιπλέον, 74% των οργανισμών αναφέρουν ότι τα social media θα καταστούν φέτος το αγαπημένο μέσο των καταναλωτών για την εξυπηρέτησή τους. Παράλληλα, 55% των εταιρειών θεωρούν ότι το TikTok έχει τις περισσότερες δυνατότητες για ανάπτυξη, σε σύγκριση με το 8% εκείνων που πιστεύουν ότι το καταλληλότερο μέσο είναι το Instagram.

(Πηγή: WARC)