Με αφορμή τα 50ά γενέθλια του πιο διάσημου burger της αλυσίδας, του Whopper, η Crispin δημιούργησε μια καμπάνια στην οποία συνδύασε reality και διαφήμιση. Τι θα συνέβαινε λοιπόν, αν ξαφνικά οι πελάτες της Burger King μάθαιναν ότι το αγαπημένο τους burger καταργήθηκε δια παντός; (Κάτι σαν να λέγανε σε μας, ότι καταργείται το τζατζίκι από τα σουβλάκια…). Πανικός! Μπαίνει στο κατάστημα ο κλασσικός αμερικάνος καλοφαγάς, ζητάει το burger του και μαθαίνει ότι το Whopper δεν υπάρχει πια! Διαμαρτυρίες, φωνές, έκπληξη! Προσπαθεί να εξηγήσει στον υπεύθυνο ότι δεν είναι δυνατόν να έχουν καταργήσει το καλύτερο burger τους, το καλύτερο burger της χώρας, του κόσμου ολόκληρου μη σου πω! Ένας νεαρός πάλι, αρχίζει να εξιστορεί στον υπεύθυνο του καταστήματος, πόσο πολύ συναισθηματικά δεμένος είναι με το Whopper, μαζί μεγαλώσανε και τώρα του το παίρνουν; Είναι σοβαροί; Μία κυρία μένει άφωνη μπροστά στο δραματικό νέο και μία άλλη ζητάει έξαλλη να δει το διευθυντή της αλυσίδας…

Αυτές και άλλες τέτοιες αντιδράσεις καταγράφονται από κρυφές κάμερες και διαδίδονται μέσω internet δημιουργώντας τεράστιο θόρυβο. Τα σποτάκια χρησιμοποιούνται στη συνέχεια στη διαφημιστική καμπάνια των Burger King, όπου αποκαλύπτεται ότι πρόκειται για φάρσα, η οποία όμως βγάζει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα: Οι ίδιοι οι καταναλωτές λένε αυθόρμητα στην κάμερα πόσο πολύ αγαπάνε το συγκεκριμένο brand και εξιστορούν τη σχέση τους μαζί του…

Συμπέρασμα; Διψήφια αύξηση πωλήσεων για την Burger King. Όπως είπε και ο Πρόεδρος της επιτροπής «πρόκειται για μία τολμηρή, δημιουργική καμπάνια, που χρησιμοποίησε ευρηματικά μια γκάμα μέσων και που κυρίως, έφερε αποτελέσματα». Απλή και δυνατή ιδέα, καλή εκτέλεση, ιδού η συνταγή της επιτυχίας… Με κρίση, ή χωρίς…