Μέχρι πρότινος όλα λειτουργούσαν στο ρελαντί και κάθε σχέδιο για συγκεκριμένες πρωτοβουλίες κατέληγε στο ίδιο μοτό: «Να το δούμε μετά τις εκλογές». Όπως λέγαμε παλιά… «από Δευτέρα». Η Δευτέρα αυτή όμως ήρθε, πέρασε και απαιτούνται πλέον για την επόμενη ημέρα σοβαρές αποφάσεις, χωρίς επιπολαιότητες, χωρίς ημίμετρα, χωρίς δισταγμούς. Όσο πιο γρήγορα και εύστοχα παρθούν αυτές, τόσο γρηγορότερα θα δούμε το φως. Ελπίζω οι όποιες ελπίδες γεννήθηκαν τις τελευταίες ημέρες να μην αποδειχθούν φρούδες, γιατί τούτη τη φορά κάτι μου λέει πως αν τα πράγματα δεν εξελιχθούν όπως πρέπει, η αντίδραση των πολιτών δεν θα είναι και τόσο… κόσμια.

Ας έρθουμε όμως στο τεύχος. To δεύτερο μέρος της μεγάλης ποσοτικής έρευνας που διεξήγαγε η Qed για τα media agencies θα το βρείτε εδώ. Η έρευνα διενεργήθηκε για λογαριασμό του Marketing Week και το πρώτο μέρος της που δημοσιεύθηκε στο τεύχος 1388, παρουσίαζε τη γνώμη που έχουν οι διαφημιζόμενοι για τα media agencies. Στο παρόν τεύχος μπορείτε να δείτε στοιχεία για τη γνώμη που έχουν γι’ αυτά, οι όμιλοι ΜΜΕ.

Πίνακες, γραφήματα και διαγράμματα παρουσιάζουν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εικόνα, η οποία μπορεί να συνοψισθεί στο γεγονός ότι οι όμιλοι ΜΜΕ τοποθετούν την αξιολόγηση των media agencies στον μέσο όρο, αλλά και στο ότι οι υπηρεσίες των τελευταίων εξακολουθούν να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Τέλος, η εστίαση στις ανάγκες των πελατών θα βοηθήσει περαιτέρω τα media agencies, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων των ΜΜΕ.

Το παρόν τεύχος ωστόσο είναι αφιερωμένο στην ελληνική Δημιουργικότητα και στη μεγάλη γιορτή της ελληνικής διαφήμισης, στα Ermis Awards 2012. Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ με όλα όσα έγιναν κατά τη διάρκεια της Τελετής Απονομής των βραβείων, μέσα από συγκεντρωτικούς πίνακες, δηλώσεις πρωταγωνιστών, σχόλια, συνεντεύξεις και φωτορεπορτάζ. Η φετινή διοργάνωση ήταν ίσως η πιο σημαντική της ιστορίας του θεσμού, για λόγους που όλοι μπορούμε να καταλάβουμε.