Η West Research πραγματοποίησε πανελλαδική ποσοτική έρευνα (shopper research) για να προσδιορίσει πώς η κρίση του κορωνοϊού θα επηρεάσει τον τρόπο που θα ψωνίζουν οι καταναλωτές τους επόμενους μήνες. Η έρευνα επισημαίνει ότι το 38,71% των καταναλωτών προβλέπει μείωση του εισοδήματος του, το 57,66% σταθερότητα και το 3,63% αύξηση μέσα στο επόμενο εξάμηνο, εξαιτίας του κορωνοϊού. Το 46,76% των καταναλωτών προβλέπει μείωση της δαπάνης του για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών, το 42,57% των καταναλωτών προβλέπει σταθερότητα και το 10,68% αύξηση.

Όσον αφορά στην καταναλωτική δαπάνη, οι προβλέψεις για τις επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και τις επιχειρήσεις παράδοσης έτοιμου φαγητού είναι αρκετά θετικές. Αισιόδοξες προβλέψεις υπάρχουν για υπηρεσίες που αφορούν οικιακή ψυχαγωγία (π.χ. ψηφιακές συνδρομητικές υπηρεσίες). Οι περισσότερο αρνητικές προβλέψεις για μείωση της καταναλωτικής δαπάνης εντοπίζονται στην εστίαση, στη διασκέδαση και στην ψυχαγωγία, σε γυμναστήρια και αθλητικές δραστηριότητες, σε ένδυση, υπόδυση, και μόδα, καθώς και στον κλάδο του τουρισμού και των ταξιδιών. Τέλος, σε ερώτηση σχετικά με τις Χριστουγεννιάτικες αγορές, το 60% των ερωτηθέντων προβλέπουν ότι θα μειώσουν τις αγορές τους συγκριτικά με τα Χριστούγεννα του 2019, το 40,19% εκτιμούν ότι θα κάνουν ίδιες αγορές με πέρυσι και ένα ποσοστό κάτω του 3% αναμένει αύξηση των αγορών του.