Έτσι, μια εικόνα για το πως κύλησε η τηλεοπτική σεζόν από πλευράς τηλεθέασης δίνουν τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, τα οποία αφορούν στο διάστημα 14 Νοεμβρίου 2011 έως 11 Ιουνίου 2012. Σύμφωνα με αυτά, το Mega για άλλη μια χρονιά ήταν πρώτο σε όλες τις κατηγορίες. Τόσο στο σύνολο του κοινού, όσο και στο 15-44. Τόσο τις καθημερινές, όσο και στο σύνολο της εβδομάδας. Όσον αφορά στη συνολική τηλεθέαση, το Mega ήταν πρώτο το διάστημα Δευτέρα-Κυριακή, τόσο στο σύνολο του κοινού (23,1% έναντι 18,1% του ΑΝΤ1, 12,6% του Αlpha και 10,7% του Star), όσο και στο κοινό 15-44 (21,8% έναντι 18,7% του ΑΝΤ1, 14,3% του Star και 13,6% του Alpha). Ίδια είναι η εικόνα για το Mega και τις καθημερινές. Ωστόσο, τα στοιχεία για την prime time δείχνουν ότι το Mega κυριάρχησε, ανοίγοντας την ψαλίδα της διαφοράς από τα άλλα κανάλια. Έτσι, για το σύνολο της εβδομάδας, ήταν πρώτο τόσο στο σύνολο του κοινού (25,5% έναντι 15,8% του ΑΝΤ1, 12,7% του Alpha και 11,1% του Star), όσο και στο κοινό 15-44.