Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα τηλεοπτική σεζόν για κανάλια και διαφημιζόμενους, με τα φώτα να στρέφονται στην παραγωγή νέου ψυχαγωγικού περιεχομένου, την αναβάθμιση της ενημέρωσης, αλλά και την υιοθέτηση διαδραστικών τρόπων επικοινωνίας με το κοινό, μέσα από κάθε δίαυλο.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα τηλεοπτική σεζόν για κανάλια και διαφημιζόμενους, με τα φώτα να στρέφονται στην παραγωγή νέου ψυχαγωγικού περιεχομένου, την αναβάθμιση της ενημέρωσης, αλλά και την υιοθέτηση διαδραστικών τρόπων επικοινωνίας με το κοινό, μέσα από κάθε δίαυλο.

Κεντρική θέση στο media mix διεκδικεί με αξιώσεις η εγχώρια τηλεοπτική βιομηχανία, επενδύοντας, τόσο στο κομμάτι της μυθοπλασίας, όσο και σε αυτό της ενημέρωσης, με νέους τίτλους, αλλά και δοκιμασμένα ονόματα και συνταγές.

«Παίζοντας» με τους όρους των αναπροσαρμοσμένων διαφημιστικών budgets και με φόντο τις αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο, τα κανάλια επιδιώκουν υψηλά ποσοστά τηλεθέασης και μια πιο διαδραστική σχέση με τους τηλεθεατές, εφαρμόζοντας και τα ίδια ένα περισσότερο ολοκληρωμένο επικοινωνιακό πλάνο.

Δεδομένου ότι κατά το διάστημα του καλοκαιριού καταγράφηκε μια απροσδόκητη αναπτυξιακή τάση, η αισιοδοξία παραμένει και μεταφράζεται σε προσεγμένα προϊόντα και ηχηρές υπογραφές. Ποια θα είναι η υποδοχή τους από κοινό και διαφημιζόμενους;

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Νέα διάσταση απέκτησε η σχέση με την τηλεόραση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με την καθημερινότητα να οργανώνεται συχνά γύρω από τους δέκτες, ορίζοντας σε μεγάλο βαθμό τη νέα οικιακή πραγματικότητα. Το νέο περιβάλλον οδήγησε στην επανεξέταση των προτεραιοτήτων και την επίταση προσδοκιών, με τη συναισθηματική εμπλοκή και την εμπειρία να αποτελούν πλέον ζητούμενο.

Η Κωνσταντίνα Κουτρούλη, Γενική Διευθύντρια Marketing και Εμπορικής Εκμετάλλευσης της ΕΡΤ, μεταφέρει την εικόνα: «Η πανδημία αναμφισβήτητα τοποθέτησε την τηλεόραση στο κέντρο κάθε ελληνικού σπιτιού. Ο ρόλος της ήταν καίρια ενημερωτικός, αλλά ταυτόχρονα λειτούργησε και σαν μια “έξοδος διαφυγής” από μία σχεδόν μονοθεματική καθημερινότητα. Οι προσδοκίες για υπεύθυνη και σοβαρή ενημέρωση και πρωτότυπο ψυχαγωγικό πρόγραμμα δεν άλλαξαν. Απλά, οι προσδοκίες αυτές μεγεθύνθηκαν λόγω των αυξημένων ωρών τηλεθέασης.

Τα κριτήρια επιλογής διαφέρουν σε ηλικιακό επίπεδο και μια γενίκευση θα ήταν άστοχη. Παρ’ όλα αυτά, τα δεδομένα μας δείχνουν ότι ποικιλία και πρωτοτυπία είναι δύο παράμετροι τις οποίες οι τηλεθεατές πάντα επιζητούν, ενώ το τελευταίο διάστημα θα έλεγα ότι οι πολίτες αποζητούν όλο και περισσότερο αυτό που αποκαλείται ποιοτική τηλεόραση».

Τη διάσταση της «εμπειρίας» αναδεικνύει ο Πέτρος Μπούτος, Διευθυντής Προγράμματος του Mega: «Η πανδημία είναι αλήθεια ότι άλλαξε τα δεδομένα και στην τηλεοπτική πραγματικότητα όπως και σε άλλους τομείς της καθημερινότητάς μας. Η περίοδος της καραντίνας έφερε μπροστά στους τηλεοπτικούς δέκτες εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες, σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία, αφού κατακόρυφη ήταν η αύξηση στην τηλεθέαση και κατά συνέπεια μεγάλες και οι προσδοκίες από το προσφερόμενο τηλεοπτικό πρόγραμμα.

Το τηλεοπτικό κοινό πλέον επιβραβεύει προγράμματα που διακρίνονται για την πρωτοτυπία και την αισθητική τους καθώς και προγράμματα που δημιουργούν εμπειρίες και δυνατά συναισθήματα».

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Σε αυτή τη βάση, ο πυλώνας της ενημέρωσης γίνεται πιο κομβικός από ποτέ και η νέα σεζόν βρίσκει τα κανάλια να επαναπροσεγγίζουν, τόσο το αισθητικό και τεχνολογικό κομμάτι παρουσίασης της ειδησεογραφίας, όσο και τον προγραμματισμό των δελτίων ειδήσεων και των ενημερωτικών εκπομπών τους.

Σε αυτή τη λογική, το μεσημεριανό δελτίο του Alpha αλλάζει ώρα μετάδοσης και θα μεταδίδεται καθημερινά στις 13:00, σε παρουσίαση της Έφης Αλεβίζου από Δευτέρα έως Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο από τη Μαρία Νικόλτσιου. Σύμφωνα, δε, με το κανάλι, το νέο σύγχρονο στούντιο ειδήσεων είναι εξοπλισμένο με πρωτοποριακά εφέ. Τη διάσταση της ενημέρωσης επιθυμεί να τονίσει και το Mega, με δύο νέα πολιτικά talk shows, τα οποία θα παρουσιάζουν ο Νίκος Ευαγγελάτος και η Δώρα Αναγνωστοπούλου.

Παράλληλα, από τις 7 Σεπτεμβρίου, Δευτέρα έως Πέμπτη, στις 19:45, θα προβάλλεται το δελτίο ειδήσεων Mega Γεγονότα με τη Ράνια Τζίμα και κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 19:45 με την Κατερίνα Παναγοπούλου. Στην καθημερινή ενημέρωση, το πρώτο δελτίο ειδήσεων της ημέρας προβάλλεται στις 13:00 με τη Δώρα Αναγνωστοπούλου και κάθε Σάββατο και Κυριακή, την ίδια ώρα, με τη Μαριλένα Γεραντώνη. Σύσσωμο το δημοσιογραφικό του επιτελείο επιστρατεύει και ο Σκάι στο πεδίο της ενημέρωσης. Στις 06:00 το πρωί το έναυσμα δίνουν οι Δημήτρης Οικονόμου και Μαρία Αναστασοπούλου με την εκπομπή «Σήμερα».

Στις 10:00, η σκυτάλη της ενημέρωσης περνά στους Γιάννη Ντσούνο και Χρήστο Κούτρα στην εκπομπή «Αταίριαστοι». Το πρώτο ολοκληρωμένο δελτίο της ημέρας έρχεται στις 14:00 με την Εύα Αντωνοπούλου, ενώ το κεντρικό δελτίο ειδήσεων καθημερινά με τη Σία Κοσιώνη και τα Σαββατοκύριακα με τον Νίκο Στραβελάκη προβάλλεται στις 19:50.

«ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ» ΤΟ ΓΥΑΛΙ
Υπερβαίνοντας τη συνθήκη της μονόδρομης επικοινωνίας που τη χαρακτήριζε «εκ γενετής», η τηλεόραση έχει εγκαινιάσει τον τελευταίο καιρό μια νέα εποχή, αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα Μέσα προκειμένου να δώσει τον λόγο στους τηλεθεατές και να εγκαθιδρύσει μια πιο ισότιμη σχέση μαζί τους.

Όπως εξηγεί ο Πέτρος Μπούτος, «όταν ανοίγονται νέοι δρόμοι στην επικοινωνία, μόνο θετικό μπορεί να είναι, διότι διευρύνονται τα όρια και οι θεατές δεν παραμένουν… “απλοί θεατές” των τηλεοπτικών προγραμμάτων. Έχουν λόγο και άποψη. Η διάδοση της χρήσης των social media ενίσχυσε αυτή ακριβώς τη θέση. Η αναπαραγωγή, η κριτική και ο σχολιασμός των εκάστοτε τηλεοπτικών προγραμμάτων μεταξύ των τηλεθεατών- χρηστών δημιούργησαν μία διαφορετική πραγματικότητα στην οποία καλούμαστε να ανταποκριθούμε.

Επιδιώκουμε αυτήν ακριβώς τη διάδραση, διότι για εμάς είναι πολύ σημαντικό να ακούμε τη γνώμη του τηλεθεατή, να αφουγκραζόμαστε και να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του». Τη θέση αυτή μοιράζεται και η Κωνσταντίνα Κουτρούλη. Όπως σημειώνει η ίδια, «η αλληλεπίδραση με το κοινό, τόσο στο λανσάρισμα, όσο και στην μετέπειτα προώθηση του τηλεοπτικού αλλά και διαδικτυακού περιεχομένου, είναι κάτι που επιδιώκουμε έμπρακτα.

Μέσω στοχευμένων ενεργειών σε παραδοσιακά Μέσα αλλά και μιας audience-centric στρατηγικής σε digital και social Μέσα, προσπαθούμε να ανοίξουμε έναν διαρκή δίαυλο επικοινωνίας με τους τηλεθεατές, ώστε πέρα από την ενημέρωσή τους για το νέο περιεχόμενο να τους “ακούμε” καθημερινά και να ενσωματώνουμε τις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Σε αυτήν την κατεύθυνση κινούνται και κάποιες από τις καμπάνιες λανσαρίσματος του νέου προγράμματος, με ενδεικτική αυτή του Αlpha που έχεις ως πρωταγωνιστές τους παρουσιαστές του. Όλα τα πρόσωπα του σταθμού εμπλέκονται σε μικρές καθημερινές ιστορίες, ενώ στην ενέργεια ενσωματώνονται και τα stories που ανεβάζουν οι χρήστες από την καθημερινότητά τους.

Καμπάνια για την υποδοχή της νέας σεζόν λάνσαρε και το Mega, με σλόγκαν «Mega – Νέο Πρόγραμμα Επιτέλους!», ενώ το Open υποδέχθηκε τη νέα τηλεοπτική χρονιά με καμπάνια που υπογράφει η Tribe, η οποία αποτελείται από 21 φιλμάκια σε εκτέλεση παραγωγής Barking Well, σκηνοθεσία Κώστα Καπετανίδη και καλλιτεχνική διεύθυνση Άκη Μπαρμπουζάνη.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
Έντονη είναι και η κινητικότητα στελεχών στο τηλεοπτικό σκηνικό, με κύριο χαρακτηριστικό τον εξωστρεφή προσανατολισμό.

  • Η ΕΡΤ ολοκλήρωσε τη στελέχωση του τομέα επικοινωνίας της, αναθέτοντας τη διεύθυνση του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων στη Στέλλα Ράζου, η οποία έχει εργαστεί επί μακρόν στην επικοινωνία του Mega, κυρίως σε ό,τι αφορά το ψυχαγωγικό του πρόγραμμα και τις σειρές μυθοπλασίας. Η ομάδα επικοινωνίας συμπληρώνεται με τον δημοσιογράφο Αντώνη Γαλανόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου της ΕΡΤ. Παράλληλα, η Γενική Διεύθυνση Marketing και Εμπορικής Εκμετάλλευσης της ΕΡΤ εμπλουτίζεται με την προσθήκη νέων στελεχών.
  • Στη δημόσια τηλεόραση εντάσσεται η Ελένη Θώδου, στέλεχος με μακρά εμπειρία στη Nielsen (πρώην AGB), η οποία αναλαμβάνει προϊσταμένη του Τμήματος Έρευνας και Ανάλυσης που υπάγεται στην οικεία γενική διεύθυνση. Στο Τμήμα Ψηφιακής Ανάπτυξης και Διαχείρισης Ψηφιακών Μέσων αναλαμβάνει προϊσταμένη η Παναγιώτα Ξυδή. Αλλαγή φρουράς και στη Διεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας της ΕΡΤ όπου, με εσωτερική μετακίνηση, αναλαμβάνει καθήκοντα η Θεοδώρα Χειράκη. Υπενθυμίζεται επίσης ότι η Κωνσταντίνα Κουτρούλη, με εμπειρία ως Group Marketing Director στον ΑΝΤ1, ανέλαβε πρόσφατα Γενική Διευθύντρια Marketing και Εμπορικής Εκμετάλλευσης της ΕΡΤ.
  • Αλλαγές και στο Open, στο δυναμικό του οποίου εντάσσεται η Μαρία Σαγανά, αναλαμβάνοντας τη Διεύθυνση Προγράμματος. Πρόκειται για στέλεχος με πολυετή εμπειρία στρατηγικής και δημιουργίας προγράμματος στην ελληνική τηλεόραση, υπεύθυνη για την υλοποίηση πολλών επιτυχημένων ψυχαγωγικών προγραμμάτων.
  • Συνεργασία με τον όμιλο της Alter Ego ξεκίνησε ο Κώστας Τσολάκης, γνωστό και έμπειρο στέλεχος του χώρου της Επικοινωνίας. Ο Κώστας Τσολάκης ανέλαβε Επικεφαλής Δημοσίων Σχέσεων του Mega, έχοντας διατελέσει επί σειρά ετών στέλεχος επικοινωνίας του Antenna. Η συνεργασία αφορά σε όλο το φάσμα των ενεργειών δημοσιότητας και στη διαχείριση του Γραφείου Τύπου του καναλιού. Αξίζει να σημειωθεί ότι παράλληλα διατηρεί τον ρόλο του στο σχήμα της The Kompany, της εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων που δημιούργησε το 2015.

«Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ»
Σταθερή αξία για τα brands παραμένει η διαφημιστική τους παρουσία στους τηλεοπτικούς δέκτες, με το εύρος του reach αλλά και τα αυξημένα ποσοστά τηλεθέασης αρκετών προγραμμάτων να καθιστούν το Μέσο αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής τους «συνταγής».

Πώς μπορεί το κάθε κανάλι να αύξησει το μερίδιό του; Τους παράγοντες που καθιστούν ακόμα και σήμερα αδιαπραγμάτευτη την κεντρική θέση της τηλεόρασης στα media blends των διαφημιζόμενων αναλύει ο Πέτρος Μπούτος, Διευθυντής Προγράμματος του Mega, επιμένοντας ιδιαίτερα στη συνέπεια και την οικειότητα.

MW: Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, παρά την ανάπτυξη νέων και πιο οικονομικών διαφημιστικών λύσεων, η τηλεόραση παραμένει βασικός πυλώνας του media mix για τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους. Εκτιμάτε ότι η τηλεόραση είναι σε θέση να διατηρήσει τη θέση αυτή και αν ναι με ποιους τρόπους; Ποιοι είναι οι παράγοντες που προσδίδουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο εκάστοτε κανάλι έναντι των υπολοίπων για την προσέλκυση διαφήμισης;

Τα κεκτημένα όπως αυτό που αναφέρατε, δηλαδή ότι η τηλεόραση αποτελεί για τους διαφημιζόμενους βασικό πυλώνα του media mix και όπως όλα τα κεκτημένα, θέλουν κόπο, τρόπο και διαρκή ανανέωση για να διατηρηθούν.

Ξεκινώντας από αυτή τη βάση θεωρούμε ότι η τηλεόραση μπορεί να διατηρήσει τη θέση της. Βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι η εμπιστοσύνη και η εξοικείωση: “αυτήν ξέρουν και αυτήν εμπιστεύονται”, καθώς και η δημιουργία πρωτογενούς, ποιοτικού και ανταγωνιστικού περιεχομένου που θα προσφέρει μία ξεχωριστή εμπειρία στον τηλεθεατή.

ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΔΙΕΘΝΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 2021
Η τηλεοπτική διαφήμιση θα διατηρήσει τον κυρίαρχο ρόλο της για τις μεγάλες μάρκες, αλλά θα περιοριστεί σημαντικά τη φετινή χρονιά στο παγκόσμιο σκηνικό. Σύμφωνα με εκτιμήσεις που δεν συμπεριλαμβάνουν την πολιτική διαφήμιση στις ΗΠΑ, το τηλεοπτικό ad spend διεθνώς θα μειωθεί κατά 17,6% μέσα στο 2020, προτού ανακάμψει ελαφρά με ανάπτυξη 5,9% το επόμενο έτος.

Οι ψηφιακές προεκτάσεις, συμπεριλαμβάνοντας τη διαφήμιση που σχετίζεται με τις δραστηριότητες streaming των παραδοσιακών παικτών, θα κινηθούν καλύτερα, σημειώνοντας ανάπτυξη 3,7% φέτος και 11,3% του χρόνου. Τη χρονιά που διανύουμε, το μερίδιο της τηλεοπτικής διαφήμισης, εάν συμπεριλάβουμε τις ψηφιακές προεκτάσεις, αναμένεται να κυμανθεί στο 27%, μειωμένο από το 37% στο οποίο κυμαινόταν 10 χρόνια πριν.
Πηγή: Group

«ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ»
Απαντώντας στις εντεινόμενες απαιτήσεις για τηλεοπτικά προϊόντα υψηλών προδιαγραφών με επώνυμες υπογραφές, τα κανάλια διαμορφώνουν το πρόγραμμά τους συνδυάζοντας καινοτομία και ποικιλία. Η Κωνσταντίνα Κουτρούλη, Γενική Διευθύντρια Marketing και Εμπορικής Εκμετάλλευσης της ΕΡΤ, εξηγεί σχετικά:

MW: Ποια είναι η στρατηγική σας για τη νέα σεζόν; Πού θα δώσετε μεγαλύτερη έμφαση και για ποιους λόγους;

Η στρατηγική μας φέτος έχει χτιστεί πάνω ακριβώς στην ανάγκη του κοινού για πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο. Έτσι, έχουμε προχωρήσει σε σημαντική ενίσχυση του ψυχαγωγικού προγράμματος, το οποίο παραδόξως η δημόσια τηλεόραση είχε εγκαταλείψει εδώ και πολλά χρόνια. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ελληνική μυθοπλασία με νέες σειρές που φέρουν τις υπογραφές γνωστών σεναριογράφων και σκηνοθετών.

Νοσταλγικές κωμωδίες όπως “Τα καλύτερά μας χρόνια”, αμιγώς κωμικές σειρές όπως το “Χαιρέτα μου τον πλάτανο” και “Η τούρτα της μαμάς”, μία εκπομπή με άρωμα Ολυμπιακών αγώνων, το “Το Μεγάλο Παιχνίδι”, το οποίο βασίζεται στο μακροβιότερο τηλεπαιχνίδι του BBC “A question of sport”, αλλά και μία πρωτότυπη μουσική εκπομπή με τον Νίκο Πορτοκάλογλου και τη Ρένα Μόρφη. Νέες αφίξεις έρχονται και στο πρόγραμμα της ΕΡΤ2, με τα “Συν γυναιξί”, “ΜΑΜΑ-ΔΕΣ” και “Πλάνα με ουρά”.

Τη νέα σεζόν θα συνεχίσουν και δύο από τις εκπομπές που ξεκίνησαν το καλοκαίρι στην ΕΡΤ1, το ψυχαγωγικό απογευματινό μαγκαζίνο “φλΕΡΤ” και το τηλεπαιχνίδι “Δες και βρες”.

ΜΕΓΕΘΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ»
Σημαντικές είναι οι «ψηφιακές προεκτάσεις» των παραδοσιακών Μέσων δηλαδή οι τρόποι με τους οποίους η ψηφιακή διαφήμιση συνδέεται με τα παραδοσιακά media. Σε παγκόσμια κλίμακα, κατά μέσο όρο, μέσα στο 2020 οι ψηφιακές προεκτάσεις της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου, του print και του outdoor θα αγγίξουν τα 31 δισ. δολάρια ή το 13% της συνολικής διαφημιστικής δραστηριότητας, μεγεθυμένες από τα 22 δισ. δολάρια ή 7% όπου κυμαίνονταν 5 χρόνια νωρίτερα, σύμφωνα με τη GroupM.

Μέχρι το 2024 εκτιμάται ότι θα αντιπροσωπεύουν το 16% της δαπάνης σε παραδοσιακά Μέσα. Οι ψηφιακές προεκτάσεις της παραδοσιακής τηλεόρασης αντιστοιχούν σε 12 δισ. δολάρια φέτος, ήτοι 9% του συνόλου, ενώ υπολογίζεται ότι θα συνεχίσουν να κατακτούν μερίδιο από την παραδοσιακή διαφήμιση, αλλά με μικρότερο ρυθμό.

IN THE NEWS
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ ΑΕ ενέκρινε τη διενέργεια διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών διαφημιστικής εκστρατείας και παραγωγής διαφημιστικών ταινιών, για ένα έτος, με συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη ύψους 360.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, που θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ ΑΕ για το έτος 2021.

Το αντικείμενο του διαγωνισμού, που θα περιγράφεται αναλυτικά στην προκήρυξη που θα εκδοθεί σύντομα, αφορά στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικής προβολής, σχεδιασμού και υλοποίησης δημιουργικού υλικού για την παρουσίαση, την προβολή και την προώθηση του περιεχομένου, του προγράμματος, των καναλιών (γραμμικών και μη γραμμικών), των ραδιοφωνικών σταθμών, του Ertflix, της διαδικτυακής σελίδας, των Μουσικών Συνόλων, του Αρχείου και των δράσεων της ΕΡΤ ΑΕ, καθώς και την παροχή υπηρεσιών παραγωγής έως 15 διαφημιστικών ταινιών, κατ’ ελάχιστον 10, διάρκειας έως 60’’.

Ορόσημο για τα τηλεοπτικά δρώμενα αποτέλεσε φέτος η επαναλειτουργία του Mega. Η ενημερωτική εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega» σηματοδότησε την επίσημη επάνοδο του Μεγάλου καναλιού στον αέρα 1,5 χρόνο μετά από το «μαύρο», αλλά και σχεδόν 3,5 χρόνια από τη μετάδοση του τελευταίου ενημερωτικού ζωντανού προγράμματος. Στο πολυαναμενόμενο comeback έδωσαν δυναμικό «παρών» μεγάλοι διαφημιζόμενοι, ενώ την καμπάνια της επανόδου του σταθμού στον τηλεοπτικό αέρα επιμελήθηκε η Cream, με μήνυμα «Mega. Όπως πάντα».

Με το βλέμμα στραμμένο στη νέα σεζόν, ο Πέτρος Μπούτος επισημαίνει: «Το Mega σχεδιάζει το λανσάρισμα νέων προγραμμάτων, τόσο στη ψυχαγωγία, όσο και στη μυθοπλασία, όπου παραδοσιακά είχε πολύ ισχυρό αποτύπωμα, χωρίς να παραβλέπεται όμως η διακριτή και ισχυρή θέση του στον ενημερωτικό τομέα. Με έμφαση στην ποιοτική ψυχαγωγία, στην έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, το Mega έχει ως στόχο την παροχή ενός ολοκληρωμένου πακέτου προτάσεων στον τηλεθεατή με προσαρμογή στις ατομικές ανάγκες, αλλά και που χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη κοινωνικότητα και διαδραστικότητα για τη νέα τηλεοπτική σεζόν».

FOCUS POINTS           

  • Έντονη επένδυση σε προγράμματα μυθοπλασίας και αναβάθμιση του ενημερωτικού περιεχομένου σηματοδοτούν τη νέα σεζον
  • Η αναζήτηση εμπειριών και η υιοθέτηση πιο αυστηρών ποιοτικών και αισθητικών κριτηρίων χαρακτηρίζουν το νέο προφίλ τηλεθεατή
  • Τα κανάλια αναγνωρίζουν τη σημασία της εξωστρέφειας και διαμορφώνουν ανάλογα τις ομάδες και την επικοινωνία τους
  • Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2021 για την τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη διεθνώς βλέπουν οι αναλυτές