Και τι έκαναν, πρωί-πρωί με τη δροσούλα, ούτε στον ύπνο τους να μας έβλεπαν; Μας μοίρασαν γάλα; Όχι. Μας μοίρασαν έντυπα. Έντυπα ασορτί με τις στολές τους, μια ομορφιά όλο μαζί το πράγμα, μας χαμογέλασαν κιόλας και απήλθαν. Αποστολή εξετελέσθη.

Εντυπωσιακό; Και βέβαια. Και λες, για μια φορά ακόμα, τι σου είναι αυτό το μάρκετινγκ. Σε χαλεπούς καιρούς να επιμένει απτόητο στις τεχνικές του και να στέλνει προμότριες (έτσι τις λέει η καθομιλουμένη) να μοιράζουν έντυπα στα βουνά και στα λαγκάδια. Δεν τις άφηνε τουλάχιστον στον κεντρικό δρόμο, να μοιράζουν αυτά τα έντυπα στους περαστικούς που είναι πολυάριθμοι, ή στους οδηγούς στα φανάρια, όπως εφαρμόζει η -επίσης σύγχρονη- πρακτική. Στο κάτω-κάτω, αντί να σου αφήνουν πονεμένα σημειώματα στο παρμπρίζ του τύπου «Είμαστε πέντε ορφανά αδέλφια, το ένα στο νοσοκομείο, το άλλο στη φυλακή, το τρίτο στα μπιλιάρδα και η τύχη των δύο άλλων αγνοείται» και να παθαίνεις κατάθλιψη, πιο καλά να δέχεσαι διαφημιστικά έντυπα.

Το κερασάκι στην τούρτα, ότι την ίδια μέρα λάβαμε e-mail από την προωθούμενη εταιρεία το οποίο ανέφερε τα εξής: «H [εταιρεία] εφιστά την προσοχή των πολιτών καθώς άγνωστα άτομα, προφασιζόμενα τους συνεργάτες της, φέρονται να διανέμουν ενημερωτικά φυλλάδια της με σκοπό να προσεγγίσουν ανυποψίαστους πολίτες και να προχωρήσουν σε κλοπές.

Η εταιρεία διευκρινίζει ότι δεν έχει καμία σχέση με αυτά τα περιστατικά, καθώς η απλή διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων δεν περιλαμβάνεται στις πρακτικές της. Επισημαίνεται ότι, όταν η [εταιρεία] προβαίνει σε προωθητικές ενέργειες, οι ομάδες που χρησιμοποιεί φέρουν πάντα σήμανση με το λογότυπο της εταιρείας ή του προϊόντος που προωθούν».

Και πραγματικά, οι κοπέλες ήταν σεσημασμένες. Αλλά αυτό το «η απλή διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων δεν περιλαμβάνεται στις πρακτικές της» τι τόθελε;