Σε μια εποχή όπου οι συνεργασίες μεταξύ brands και content creators κυριαρχούν στο TikTok, ένα ξεχωριστό πάνελ έρχεται να ρίξει φως στα παρασκήνια αυτών των συνεργασιών.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου Social Media Conference: The TikTok Edition, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Μαΐου, στην OTEAcademy, οι content creators Χαρά Κοντοχρήστου και Μαργαρίτης Κεχαγιάς, μαζί με τα στελέχη marketing Ασπασία Λόη από τη Bayer Consumer Health Ελλάδας και Κύπρου και Τάσο Καραμάνη από τη Metro, μιλούν ανοιχτά για το τι συμβαίνει από τη στιγμή του brief μέχρι την τελική δημοσίευση.
Πού ευθυγραμμίζονται οι στόχοι, πού εμφανίζονται αστοχίες και ποιος ορίζει τελικά την επιτυχία; Τη συζήτηση συντονίζει ο Κώστας Καμπάκης, Digital & eCommerce Acceleration Manager στην Delta Foods.