Τις σημαντικότερες τάσεις στα social media για τη νέα χρονιά αποτυπώνει η διεθνής έρευνα Think Forward 2022 του agency We are Social, με βάση 3.000 συνεντεύξεις σε καθημερινούς χρήστες των κοινωνικών δικτύων σε ΗΠΑ, Μ. Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Κίνα και Αυστραλία. Μεταξύ άλλων, τα αποτελέσματα μαρτυρούν ότι, παρά την καθημερινή ενασχόληση με πλατφόρμες δικτύωσης, το 85% των ερωτηθέντων δεν γνωρίζει τι είναι τα NFTs (non-fungible tokens), ωστόσο το 33% των GenZers διαθέτει κάποιο κομμάτι ψηφιακού ρουχισμού.

Επιπλέον, το 57% ισχυρίζεται ότι έχει μάθει κάποια πρακτική δεξιότητα online, ενώ ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι το 35% των χρηστών του Tik Tok δηλώνει ότι έχει παρακολουθήσει σε μικρότερα ποσοστά τηλεόραση ή streaming από όταν κατέβασε την εφαρμογή. Τα επίπεδα του κυνισμού απέναντι στο social κινούνται επίσης ανοδικά, ειδικά μεταξύ των νεαρότερων κοινών.

Το 43% των GenZers διεθνώς βλέπει αρνητικά τους αλγόριθμους που καθορίζουν το τι θα δει στο feed, ενώ τετριμμένες ιδέες και καθυστερημένη υιοθέτηση trends όπως τα memes θεωρούνται γελοία. Τέλος, το 30% των ατόμων ηλικίας 18-34 υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί τα social με ήχο περισσότερο τώρα σε σχέση με πριν την πανδημία.

(Πηγή: WARC)