Εδώ μιλάμε για χορό και μάλιστα βγαλμένο από το «Rocky Horror Show» όχι για υγιή ανάπτυξη. Εκτός, κι αν έχει κάποιος κάτι καλύτερο σε νεοελληνικό όρο, ώστε να τον αντιγράψουμε να τον λέμε και εμείς – και το copyright δικό του. Κάποιο νεωτερισμό βρε αδερφέ. Μια τσαχπινιά. Ένα κάτι. Μέχρι και τη Διακαναλική είδαμε, αλλά τίποτα σχετικό δεν ακούσαμε.

Θα μου επιτρέψετε λοιπόν στο σημείο αυτό, φίλες και φίλοι, να εκφράσω όχι τον προβληματισμό μου αλλά την ευρύτερη τοποθέτησή μου, με βάση αδιάσειστα ντοκουμέντα. Δηλαδή, τις συζητήσεις σε διάφορα πηγαδάκια, μερικά τηλέφωνα σε γνωστούς και φίλους επιχειρηματίες και την περίφημη και αξιόπιστη -φυσικά- περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Επιστημονικά πράγματα. Ούτε έρευνες και άλλες τέτοιες «δηθενιές», ούτε «αμερικανιές» του στιλ «hard facts» σε funky Powerpoint. Τι hard facts να θέλουμε δηλαδή; Δε μας φτάνει το Facebook και το Twitter;

Ας μην πλατειάσω άλλο όμως. Με μετριοπαθείς εκτιμήσεις, βάσει όλων των παραπάνω, τους (πολλούς) επόμενους μήνες θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές καθώς είναι στα σκαριά καμιά 30αριά portals και καμιά 200αριά e-shops. Βάλτε και ολίγα brand sites (όσα γλιτώσουν και δεν γίνουν FB Apps που είναι της μόδας) και μερικά projects που αρνούνται να κατηγοριοποιηθούν και προσθέστε και άπειρα corporate sites και μόλις έρθει και ροδίσει, σβήστε με λευκό κρασί. Γαρνίρετε με επικοινωνία και σερβίρετε. Ζεστό…

Και το πιο
ωραίο είναι, ότι όλα τα παραπάνω είναι και αλήθεια και υλοποιήσιμα. Το «πώς» είναι λίγο έως πολύ γνωστό. «Λεφτά υπάρχουν» και εν προκειμένω υπάρχουν για να γίνει πιο digital η κατάσταση. Και πολύ καλά κάνουν και θα γίνουν όλα αυτά τα ωραία. Όχι μόνο γιατί με συμφέρει (ως αγορά μιλώντας) αλλά και γιατί έπρεπε να έχουν γίνει από καιρό. Επειδή όμως δεν έγιναν και σήμερα υπάρχει ένα ελαφρύ «στρίμωγμα», πολύ φοβάμαι πως για μερικούς μήνες θα χυθεί αίμα. Και ναι θα συμφωνήσω εκ των προτέρων μαζί σας. Χύνεται που χύνεται, ας γίνει λίγο περισσότερο και όποιος αντέξει.

Οπότε ας δούμε την αισιόδοξη πλευρά του θέματος. Θα ξεκινάνε το πρωί οι πωλητές «διαδικτυακών έργων» με Eastpack στον ώμο και θα γυρνάνε με Louis Vuitton. Μέχρι που θα γεμίσει το play room με Louis φίλες και φίλοι. Και τότε να δούμε τι κάνουμε…