Στρέφοντας το βλέμμα της στο 2022, η MEDIACUBE υποδέχεται ένα ακόμη έτος digital ανάπτυξης και δημιουργίας, έχοντας γιορτάσει τη χρονιά που πέρασε με αλλεπάλληλες διακρίσεις για την ίδια και τους πελάτες της.

Τι κατάφεραν οι πελάτες της MEDIACUBE
αυτή τη χρονιά:

ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E.: Μπαίνοντας στο 7ο έτος συνεργασίας τους, Πλαίσιο και MEDIACUBE, εφαρμόζοντας ότι πιο καινοτόμο και πρωτοποριακό στον σχεδιασμό της Performance Marketing στρατηγικής, κατάφεραν να απογειώσουν τις πωλήσεις για το eshop www.plaisio.gr, κερδίζοντας όλες τις μεγάλες μάχες (Xmas, Summer, Back2School, Black Friday) του e-commerce τον τελευταίο χρόνο. Η επιτυχία αυτή επισφραγίστηκε με την αναγνώριση της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. ως «Brand of The Year 2021» στα Peak Performance Marketing Awards 2021. Επιπλέον, για 3η συνεχόμενη χρονιά κέρδισε το Gold Βραβείο στην κατηγορία Best in Consumer Electronics και συνολικά ακόμα 7 PEAK Performance Marketing Awards, καθώς και ένα Gold και ένα Silver Social Media Award για το 2021.

ToFarmakeioMou.gr: MEDIACUBE και ToFarmakeioMou.gr, το No1 Online φαρμακείο στην Ελλάδα, ένωσαν τις δυνάμεις τους και για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και απέδειξαν ότι η συνεργασία αυτή άλλαξε τα δεδομένα στον κλάδο του online pharmacy. Οι εταιρείες απέσπασαν Gold βραβείο στην κατηγορία Best in Pharma στα Peak Performance Marketing Awards 2021 και, παράλληλα με το λανσάρισμα του νέου site, κέρδισαν το Platinum βραβείο στην ενότητα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν”». Συνολικά 4 awards αλλά, το σημαντικότερο, μια συνεργασία που, μπαίνοντας στο 2022, θα επιτρέψει στο ToFarmakeioMou.gr να γίνει ένα online φαρμακείο αντίστοιχου βεληνεκούς των μεγάλων ευρωπαϊκών αλυσίδων, διατηρώντας πάντα σαν προτεραιότητα τον πελατοκεντρικό του χαρακτήρα.

Γρηγόρης: Το 2021 ήταν η τέταρτη χρονιά συνεργασίας της MEDIACUBE με το «Γρηγόρη», της πιο αγαπημένης και λαχταριστής γευστικής συνήθειας των Ελλήνων, η οποία και κατά τη δεύτερη χρονιά της πανδημίας, έφερε για το «Γρηγόρη» και τη MEDIACUBE χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Performance in Food & Beverages», στα PEAK Performance Marketing Awards 2021.

Betshop: Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, MEDIACUBE και Betshop συνεργάστηκαν σε μια 360° Digital Marketing Στρατηγική με έμφαση στο performance & στο lead generation, με τη betshop.gr να καταφέρνει να διατηρεί τη θέση της ως μία από τις κορυφαίες επιλογές του Έλληνα παίκτη. Επιπλέον, MEDIACUBE και Betshop απέσπασαν για 3η συνεχόμενη χρονιά το «Best in Betting» στα PEAK Performance Marketing Award για το 2021, καθιερώνοντας το Betshop ως μία από τις κορυφαίες στοιχηματικές εταιρείες στην Ελλάδα.

Νέες συνεργασίες της MEDIACUBE για το 2021:

SKY express: MEDIACUBE και SKY express «άνοιξαν τα φτερά τους» το 2021, σε μια στάσιμη περίοδο για τα ταξίδια και τον τουρισμό και, μέσω καλά στοχευμένων και οργανωμένων digital καμπανιών, κατάφεραν να εδραιώσουν τη SKY express ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική αεροπορική εταιρεία, με τον νεότερο και πιο πράσινο στόλο.

Lapin House: Η Lapin House, ένα από τα ισχυρότερα ονόματα στον χώρο του παιδικού ενδύματος, επέλεξε να συνεργαστεί με τη MEDIACUBE με σκοπό την καθιέρωση του Brand ως Leader της αγοράς. Η συνεργασία αυτή, μόλις στους 4 πρώτους της μήνες, απογείωσε τις ηλεκτρονικές πωλήσεις της Lapin House, καθώς και ολόκληρης της αλυσίδας των φυσικών της καταστημάτων.

iRobot: Η iRobot, η κορυφαία εταιρεία στον κόσμο κατασκευής ρομπότ, με 30 χρόνια τεχνογνωσία και συνεχή καινοτομία, διάλεξε τη MEDIACUBE για να αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της Digital παρουσίας της στην Ελλάδα. Για ένα από τα πιο καινοτόμα brands, μόνο top of performance στρατηγικές θα μπορούσαν να εφαρμοστούν. Αποτέλεσμα αυτών, μέσα σε λίγους μόνο μήνες, το brand iRobot να γίνει το brand με τις περισσότερες αναζητήσεις γύρω από τις ρομποτικές σκούπες στην Ελλάδα.
Εν μέσω ενός σκληρού για 2η χρονιά lockdown, η ομάδα της MEDIACUBE κατάφερε, μέσω της ευελιξίας και προσαρμοστικότητάς της, να υπερβεί κάθε προσδοκία και να διατηρήσει το υψηλό επίπεδο απόδοσής της. Προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα της πανδημίας και συνέχισε αβίαστα τον στόχο της – να βοηθά και να εμπνέει εταιρείες έτσι ώστε να μπορούν να εκπληρώσουν τους στόχους και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους.

Το 2021 ήταν μία από τις πιο αποδοτικές και παραγωγικές χρονιές για την MEDIACUBE, καθότι επιτεύχθηκε μία από τις μεγαλύτερες αναπτύξεις σε τζίρο, κερδοφορία και πελατολόγιο. Επιπρόσθετα, το ανθρώπινο δυναμικό εμπλουτίστηκε σημαντικά με high-profile στελέχη από την αγορά και δημιουργήθηκε νέο τμήμα Digital Media για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, ώστε να εξυπηρετηθούν ακόμα καλύτερα οι ανάγκες των πελατών της.

Κλείνοντας, το 2021 δεν ήταν παραγωγικό μόνο από θέμα διακρίσεων και ανάπτυξης, αλλά και από πλευράς καινοτομίας, μιας και η MEDIACUBE εμπλούτισε τις υπηρεσίες της με δύο νέα προϊόντα, που ήδη έτυχαν θερμής αποδοχής από τη digital κοινότητα – το «MEDIACUBE Black Friday 3603» και το «Google Analytics 4 Set up to Perform».
Τα δύο αυτά δημιουργήματα της εταιρείας έρχονται να επισφραγίσουν την ήδη δοκιμασμένη συνταγή επιτυχίας της και να ανοίξουν τον δρόμο για μεγαλύτερα σχέδια, επιτυχίες και διακρίσεις για ακόμα μια χρονιά.


Οι επιτυχiες της MEDIACUBE σε τiτλους

  • Αύξηση online τζίρου των top 10 πελατών κατά 279%
  • Αύξηση διαχείρισης media spend κατά 142%
  • 21 νέοι πελάτες, εκ των οποίων κάποια «Top of Class» Brands της αγοράς, όπως ενδεικτικά η SKY express, η Lapin House, η Pfizer, η iRobot και η Salomon
  • 11 νέα βραβεία στα PEAK Performance Marketing Awards 2021
  • 2 βραβεία στα Social Media Awards 2021
  • Αναγνώριση ως International Growth Agency από τη Google
  • Δημιουργία δύο καινούργιων προϊόντων, Black Friday 3603 και Google Analytics 4
  • Δημιουργία και στελέχωση νέου Digital Media τμήματος
  • Εμπλουτισμός της ομάδας του Digital Marketing, φτάνοντας το ορόσημο των 20 συνεργατών.