Ανεξαρτησία, αισθητική, αποτελεσματικότητα: τρεις απλές, αλλά δυνατές λέξεις που χαρακτηρίζουν ένα agency το οποίο «γεννήθηκε» πριν μόλις δύο χρόνια, αλλά διαγράφει αλματώδη ανάπτυξη. Επιτυχημένες συνεργασίες, επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό και σημαντικά σχέδια για το μέλλον, είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που συνθέτουν το «ψηφιδωτό» της VSCOPE.

Ποια είναι η VSCOPE; Σε τι εξειδικεύεται; Πού βρίσκεται σήμερα; Ποιοι παράγοντες συμβάλλουν στην επιτυχία της; Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά, και όχι μόνο, μας δίνουν οι Βασίλης Πολύζος, Co – Founder & Managing Director, και Λευτέρης Καλλέργης, Co – Founder & Creative Director της VSCOPE.

MW: Τι ακριβώς είναι η VSCOPE και πώς «γεννήθηκε»;

Η VSCOPE είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ δύο freelancers, του Βασίλη Πολύζου και του Λευτέρη Καλλέργη. Ο πρώτος, με background και εμπειρία πάνω στο digital marketing και σε σημαντικά agencies στη χώρα. Ο δεύτερος, ένας φανατικός content creator που αγαπά τη φωτογραφία και το video. Μία συνεργασία, η οποία αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε σε ένα Digital Marketing Agency & Production House, το οποίο αυτή τη στιγμή αποτελείται από μία in-house ομάδα 18 ταλαντούχων ατόμων – απαριθμώντας συγχρόνως περισσότερες από 110 ενεργές συνεργασίες μέσα σε δύο χρόνια.

Η επιλογή του brand name σας δεν είναι τυχαία, σωστά; Τι σημαίνει VSCOPE;

Πολύ σωστά. Επί της ουσίας το brand name μας προέρχεται από τη σύνθεση 5 λέξεων που πρεσβεύουν τη φιλοσοφία μας και υποδεικνύουν το scope of work μας. Έτσι λοιπόν, το γράμμα «V» προέρχεται από τις λέξεις Vision & Victory, το γράμμα «S» συνδέεται με το Strategy που αποτελεί τη βάση μας για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα – πάνω στους δύο βασικούς πυλώνες εργασιών μας – αυτόν του Content «CO» και του Performance «PE» στα digital media.

Ποιο είναι το «αποτύπωμα» της εταιρείας σήμερα;

Η VSCOPE σήμερα έχει παρουσία σε Αθήνα και Κρήτη. Αποτελείται από μία ομάδα 18 εξειδικευμένων επαγγελματιών στο Digital Marketing και το Content Production – μια ομάδα που μεγαλώνει συνεχώς. Έχουμε αναπτύξει μία τρομερή δυναμική μέσα από το αποτέλεσμα της δουλειάς μας, η οποία παρατηρούμε πως είναι ικανή να μας οδηγήσει ακόμη και στον διπλασιασμό του προσωπικού μας μέσα στον επόμενο χρόνο.

Είμαστε τοποθετημένοι στον χώρο του Hospitality και του Food, βοηθώντας αυτή τη στιγμή περισσότερα από 110 brands να βελτιώσουν την εικόνα τους και να πετύχουν τα αποτελέσματα στα οποία προσδοκούν μέσα από τα digital media.

Ακόμη, αγαπάμε να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μας στο digital. Συμμετέχουμε ενεργά με τις εισηγήσεις μας στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Google στην Ελλάδα, καθώς και του ΙΝΣΕΤΕ. Επίσης, εκπαιδεύουμε επαγγελματίες και μέσω της KnowCrunch τον τελευταίο χρόνο.

Είναι ξεκάθαρο ότι διαγράφετε μια ταχέως αναπτυσσόμενη πορεία. Ποιοι παράγοντες συμβάλλουν, κατά τη γνώμη σας, σε αυτό το θετικό αποτέλεσμα;

Η ποιότητα της δουλειάς μας και η επένδυση σε ανθρώπους που μας βοηθούν να την εξελίξουμε και να την κάνουμε ακόμη καλύτερη, είναι οι βασικότεροι παράγοντες της ανάπτυξης μας. Επίσης, οπωσδήποτε το περιβάλλον παίζει και αυτό τον ρόλο του. Η αγορά είναι πλέον πιο ώριμη από ποτέ – και οι υπηρεσίες που προσφέρουμε έχουν μια αυξανόμενη ζήτηση από τα brands που βρίσκονται στα industries που στοχεύουμε. Αξίζει να αναφέρουμε, πως το μεγαλύτερο μέρος του growth μας το οφείλουμε στο word of mouth. Έως και τον Μάιο του 2021 δεν είχαμε καν website, ενώ συγχρόνως μέχρι σήμερα δεν είχαμε κάνει σχεδόν τίποτα για την επικοινωνία και προβολή της VSCOPE. Οι πελάτες μας, ήταν και παραμένουν οι καλύτεροι ambassadors μας.

Σημαντικός παράγοντας, αλλά και δείκτης, επιτυχίας ενός agency είναι οι συνεργασίες του. Μιλήστε μας λίγο γι’ αυτό το κομμάτι.

Καταφέραμε σε δύο χρόνια, να αναπτύξουμε ένα portfolio συνεργασιών, με brands για τα οποία χαιρόμαστε και είναι τιμή μας να δουλεύουμε μαζί τους. Πέραν αρκετά δημοφιλών ελληνικών brands όπως είναι το Nice n Easy Group, το SantAnna Mykonos, η NUTREE, τα Stella Hotels, το Elysium Boutique Hotel, τα Nana Hotels, συνεργαζόμαστε με διεθνή brands τα οποία έχουν παρουσία στην Ελλάδα, όπως το Nikki Beach στη Σαντορίνη και στο Πόρτο Χέλι, το Royal Senses στην Κρήτη (Curio By Hilton), το Moxy στην Αθήνα (Marriott), το Magma στη Σαντορίνη (Hyatt) και το Radisson Blu στην Κρήτη. Έχουμε συνεργαστεί επίσης με το This is Athens για την προβολή της Αθήνας, καθώς επίσης συνεργαζόμαστε και με τον προορισμό της Κεφαλονιάς για την digital επικοινωνία του. Επιπλέον, πρόσφατα ξεκινήσαμε και την πρώτη μας συνεργασία στο εξωτερικό, με το Euphoria Club στο Borovets – κάνοντας έτσι μία αρχή για κάτι που έχουμε στα σχέδια μας να κυνηγήσουμε, δηλαδή περισσότερες συνεργασίες και εκτός Ελλάδας.

Στον χώρο του hospitality, στον οποίο εξειδικεύεστε, ο κάθε «παίκτης» είναι διαφορετικός, με τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Με ποιον τρόπο αντιμετωπίζετε, συνοπτικά, το κάθε project που αναλαμβάνετε; Ποια η σημασία του personalization ανά πελάτη/συνεργάτη έναντι του one-solution-fits-all;

Η δημιουργία στρατηγικής είναι η βάση και η προϋπόθεση για κάθε νέα μας συνεργασία. Μέσα από αυτήν, βρίσκουμε τις απαντήσεις που χρειαζόμαστε και αναπτύσσουμε το πλάνο των ενεργειών μας σύμφωνα με τους στόχους πάνω στους οποίους καλούμαστε να δουλέψουμε για το κάθε project. Εννοείται πως κάθε «παίκτης» είναι διαφορετικός. Γι’ αυτό και προδιαγράφουμε με το «καλημέρα» την κατάλληλη προσέγγιση για τις ανάγκες του. Η προσέγγιση αυτή, διαμορφώνει και το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα εργαστούμε για τις ενέργειες σε επίπεδο περιεχομένου (social media & production) και σε επίπεδο performance, διαφημίσεων δηλαδή μέσα από τα digital media.

Η αλματώδης ανάπτυξη «κρύβει» πίσω της, μεταξύ άλλων, και το κατάλληλο εργατικό δυναμικό. Κατά πόσο επενδύετε στους ανθρώπους της VSCOPE
και με ποιον τρόπο;

Χωρίς την ομάδα μας, αυτό το οποίο συζητάμε, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να είναι πραγματικότητα. Η VSCOPE οφείλει την ανάπτυξή της όχι μόνο στις ενέργειες του Βασίλη και του Λευτέρη, αλλά σε όλους όσους συμμετέχουν μέσα σε αυτήν και εργάζονται καθημερινά για να υποστηρίξουν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό πελατολόγιο, καθώς και να εξελίξουν την ποιότητα της δουλειάς που βγαίνει συνολικά προς τα έξω. Επενδύουμε πολύ σε νέους και δημιουργικούς ανθρώπους, φροντίζοντας μέσα από εκπαιδεύσεις και workshops που κάνουμε στην εταιρεία, να τους εξελίξουμε και να τους εφοδιάσουμε με όλη την απαραίτητη γνώση, η οποία θα λειτουργήσει ευεργετικά στην απόδοση και στην ποιότητα της εργασίας τους – άρα κατ’ επέκταση και στα αποτελέσματα που λαμβάνουν οι πελάτες από τη VSCOPE συνολικά.

Πώς «βλέπετε» το μέλλον της VSCOPE; Υπάρχουν μελλοντικά σχέδια που μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας;

Αν κάποιος μας ρωτούσε αυτό ακριβώς πριν από δύο χρόνια, θα ήταν βέβαιο πως θα είχαμε πέσει τελείως έξω στην απάντησή μας. Έχουμε κάνει ένα πραγματικό «σπριντ» ως τώρα, μεγαλώνοντας με γεωμετρική πρόοδο. Στη βάση αυτής της επιτυχίας είναι η ποιότητα της δουλειάς μας και η επιμονή μας να γινόμαστε καλύτεροι κάθε μέρα. Οπωσδήποτε υπάρχουν σχέδια για το μέλλον. Δουλεύουμε αυτήν την περίοδο πάνω σε μία τεχνολογική λύση για την οποία θα είμαστε θέση να πούμε περισσότερα το προσεχές διάστημα.

Αν σας ζητούσα να περιγράψετε τη VSCOPE με 2-3 λέξεις, ποιες θα ήταν αυτές;

Η πρώτη λέξη που μας έρχεται στο μυαλό, είναι η λέξη «ανεξαρτησία». Είμαστε ένα independent agency το οποίο δεν είναι «κρεμασμένο» κάτω από καμία τρίτη εταιρεία. Επίσης είμαστε μία οικονομικά ανεξάρτητη επιχείρηση. Δεν δανειστήκαμε ποτέ ούτε ένα ευρώ, δεν αξιοποιήσαμε ποτέ κανένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα. Δεν έχουμε επενδυτές πίσω μας. Η VSCOPE μεγάλωσε και συνεχίζει να μεγαλώνει μέσα από την ποιότητα της δουλειά της.

Η δεύτερη λέξη που μας χαρακτηρίζει, είναι η λέξη «αισθητική». Οτιδήποτε δημιουργούμε σε επίπεδο περιεχομένου και διαφημίσεων, πιστεύουμε πως έχει μία μοναδική καλαισθησία η οποία κάνει τις δουλειές μας να ξεχωρίζουν.

Η τρίτη λέξη που θα επιλέγαμε για να μιλήσουμε για τη VSCOPE, είναι η λέξη «αποτελεσματικότητα». Έχουμε χτίσει μοναδικά case studies μέχρι σήμερα, είτε σε επίπεδο περιεχομένου είτε σε επίπεδο διαφημίσεων, που θεωρούμε πως όμοιά τους είναι δύσκολο να συναντήσει κάποιος. Περισσότεροι από 200.000 followers στο Instagram, σε συνεργαζόμενο με εμάς ξενοδοχείο. 2.9 εκατ. ευρώ έσοδα μέσω Google Ads, σε άλλο συνεργαζόμενο με εμάς brand – με μόλις 34κ επένδυση.