Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… Οι πιο περίπλοκες και αλληλένδετες που έχει αντιμετωπίσει ο κλάδος μας μέχρι σήμερα: από την τεχνολογική έκρηξη, τη θεωρητική δυνατότητα μέτρησης και αξιολόγησης της κάθε ενέργειας έως την εξέλιξη των καταναλωτών σε «συνδημιουργούς» και άμεσους σχολιαστές της οποιαδήποτε κίνησης, για να αναφέρω επιγραμματικά 3 βασικές περιοχές.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… Δεν γνωρίζω αν θεωρείται ήδη «κλισέ» ή ξεπερασμένο από κάποιους, αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι το Purpose Marketing θα επηρεάσει τον τρόπο που λειτουργούν οι εταιρίες, όχι μόνο την επικοινωνία των brands τους.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… Η ενέργεια «Today at apple» στα ομώνυμα καταστήματα της Apple. Η εξέλιξη του ρόλου των φυσικών καταστημάτων στην εποχή του «online shopping» βασίζεται σε ένα όραμα και μια πραγματικά αξιοζήλευτη στρατηγική.

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν… Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν χαμένες ευκαιρίες. Αν διστάζεις να πάρεις το ρίσκο τότε απλά δεν ήταν η ευκαιρία για εσένα. Σοβαρολογώντας τώρα, πιστεύω ότι  οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 είναι ο ορισμός της χαμένης ευκαιρίας, για την Ελλάδα.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… Σε μεγάλο βαθμό ο ρόλος μας εξελίσεται σε αυτόν ενός ζογκλέρ που καταφέρνει να παίζει με πολλές φλεγόμενες κορίνες ταυτόχρονα. Ο Mayur Gupta, Global VP for Growth & Marketing του Spotify το περιγράφει πολύ πιο εύστοχα από ότι εγώ: «Τhe unicorn is a modern marketer who is a technologist. But she is also a storyteller, she is also a creative, she is also a copywriter. This person is technically-driven as well as creatively-driven and can flow between the two disciplines with ease».

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing»… Θα επέβαλα την ευγένεια στην επικοινωνία με τους συνεργάτες και την ομάδα μας. Πιστεύω ότι σε μεγάλο βαθμό έχουμε ξεχάσει να συμπεριφερόμαστε με σεβασμό και εκτίμηση.

Το κείμενο υπογράφει ο Χάρης Κονίνης, VP Marketing Europe Deutsche Telekom AG